سه چیز کم‌شناخته برای تبدیل Web3 به یک چیز واقعی

“محصولات خود را نمی فروشند.”

به همین دلیل است که حتی ادیسون بازاریابی جامعی را برای لامپ در سال 1880 انجام داد و آن را از یک اختراع نوآورانه به یک نیاز خانگی تبدیل کرد. در سال 1955، P&G اولین خمیردندان حاوی فلوراید را معرفی کرد، اما مصرف کنندگان به ادعای مبارزه با حفره آن شک داشتند و خمیر دندان را صرفاً لوازم آرایشی می دانستند. بیش از پنج سال بازاریابی گسترده طول کشید تا P&G به پذیرش گسترده دست یابد.

طبیعی است که مردم در مقابل تغییر مقاومت کنند، اما کنجکاو است که چگونه اغلب در پذیرش نوآوری هایی که می تواند برای ما مفید باشد تردید داریم. در حالی که فناوری نوآورانه پتانسیل بهبود زندگی ما را دارد، تحقق این پتانسیل مستلزم تغییر در ذهنیت مصرف کننده است. بازاریابی نقش مهمی در هدایت این پذیرش و تبدیل امکانات تکنولوژیکی به واقعیت‌های روزمره دارد.

چه بازاریابی Web3 را به یک ضرورت تبدیل می کند؟

از زمان پیوستن به صنعت کریپتو در سال 2018، من این امتیاز را داشته ام که در بازاریابی پروژه های رمزنگاری مختلف مشارکت داشته باشم. این تجربه این فرصت را به من داد تا مستقیماً با طیف متنوعی از افراد در فضای رمزنگاری تعامل داشته باشم و بینش های ارزشمندی در مورد نیازها و رفتارهای آنها ارائه دهد. من یاد گرفتم که مردم چه انتظاراتی دارند، چگونه پاسخ می دهند، چه چیزی باعث خوشحالی یا ناامیدی آنها می شود و چگونه این احساسات…

Source link