

@اورانعودران ریدی
بازاریابی محصولات @ Telnyx


در Telnyx ، ما همیشه یک نکته نرم را برای رویکرد “خودت انجام بده” داشته ایم. از ایجاد فضاهای اداری با داشبوردها و ابزارهای سفارشی ، تا ساخت شبکه جهانی ارتباطات IP خصوصی جهانی ، غواصی و کثیف شدن دست ما راهی برای بیان خود و مشکل ما را به وجود آورده است – حل خلاقیت ، در حالی که به ما کمک می کند تا کارایی و خدمت بهتری داشته باشیم.
در راستای این عشق سازمانی به DIY ، ما تصمیم گرفتیم تا برنامه مرکز تماس اختصاصی خود را برای تیم پشتیبانی 24/7 پیشرو صنعت خود بسازیم. این راه حل کاملاً در داخل اکوسیستم Telnyx ساخته شده و از محصول Elastic SIP Trunking ما برای خدمات تلفنی و Voice API ما برای قابلیت های پیشرفته کنترل تماس استفاده می کند.
سیان لنون ، مهندس اتوماسیون تیم عملیات شبکه Telnyx ، گفت: “هدف این پروژه تأمین کنترل تیم پشتیبانی ما بود که چگونه آنها می خواهند روند کار با مشتری را کنترل کنند.” “ما قبلاً از زمان ارائه پاسخ مثبت مشاهده كرده ایم. امیدواریم كه این مثال بتواند بینش و راهنمایی سایر توسعه دهندگانی باشد كه برای نیازهای مخابراتی خود به Telnyx نگاه می كنند.”
در این غواصی عمیق ، ما …