هدف پروژه من ایجاد یک بازی پیچ و خم سه بعدی جذاب بود که عناصر حل پیچ و خم کلاسیک را با گرافیک مدرن و ویژگی های تعاملی ترکیب می کند. هدف من این بود که بازیکنان را با پیچ و خم های پیچیده به چالش بکشم در حالی که از یک تجربه بصری جذاب و سرگرم کننده اطمینان حاصل کنم. با استفاده از SDL2، ما توانستیم روی ایجاد یک تجربه گیم پلی روان و پاسخگو تمرکز کنیم.
نقش ها:
این پروژه توسط یک توسعه دهنده ساخته شده است [Me] که من نقش کل پروژه را دارم:
1- سرپرست پروژه / طراح بازی
2- پیاده سازی SDL2
3- طراحی سطح
4- طراحی رابط کاربری بازی و صفحه فرود پروژه
جدول زمانی:
روز 1-3: مفهوم سازی و طراحی
هفته 1: توسعه هسته (تولید پیچ و خم)
هفته 2: استقرار رندر بازی و رویداد دسته
هفته 2: تست و رفع اشکال
هفته 3: تجدید نظر نهایی و استقرار
مخاطب هدف:
این بازی ماز برای گیمرهایی طراحی شده است که از حل پازل و کاوش لذت می برند. هدف آن بازیکنانی است که از یک تجربه چالش برانگیز قدردانی می کنند و به محیط های سه بعدی علاقه مند هستند. چه یک گیمر معمولی باشید و چه از علاقه مندان به پیچ و خم، بازی ما یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش را ارائه می دهد.
به عنوان توسعه دهنده و طراح بازی، تمرکز اصلی من بر روی مکانیک بازی و تجربه کلی کاربر بود. من بخش قابل توجهی از زمان را به توسعه پیچ و خم اختصاص دادم …