مقدمه
در Ruroc، فرآیند ساخت زیرساخت برای رسیدگی به بیش از 12000 کاربر همزمان در جمعه سیاه بدون افت عملکرد، بیش از 3 ماه طول کشید و آزمون و خطاهای زیادی انجام شد. این مقاله موانع کلیدی را که با آنها برخورد کردیم و نحوه رفع آنها را خلاصه می کند. این می تواند به عنوان یک راهنما برای کمک به توسعه دهندگان دیگر برای ایجاد زیرساخت تجارت الکترونیک مقیاس پذیر بر روی Magento و جلوگیری از مشکلاتی که با آن مواجه شدیم عمل کند.
علیرغم استفاده از آن در بیش از 100000 سایت تجارت الکترونیک، از جمله فروشگاه های بزرگ مانند هلی هانسن و فورد، اطلاعات عمومی زیادی در مورد نحوه اجرای Magento در مقیاس در دسترس نیست. [1] مدل کسبوکار پرطرفدار ما متکی بر این است که وبسایت ما میتواند از دهها هزار کاربر همزمان پشتیبانی کند که همه به طور همزمان وارد سایت میشوند.
Magento در نهایت به ما اجازه داد که این کار را انجام دهیم، اما این کار به یک زیرساخت بسیار تنظیم شده نیاز داشت که برای هدف مناسب باشد. همه کاربران ما قصد بالایی برای تبدیل داشتند و سعی میکردند تا قبل از فروش محصولات، این کار را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهند. این مشخصات تقاضا، که با فراخوانهای ذخیرهنشده به توابع سبد خرید و یک بازه زمانی باریک مشخص میشود، مشکلی را ایجاد میکند که به عنوان «گله رعد و برق» شناخته میشود و آن را به چالشبرانگیزترین نوع افزایش ترافیک تبدیل میکند. [2]
شناسایی مشکلات
تست بار
قبل از شروع، باید …