سفر به ساخت SaaS مبتنی بر هوش مصنوعی، ما را به آبهای ناشناختهای برد، بهویژه زمانی که متوجه شدیم این صنایع قدیمی چقدر به آن نیاز دارند. در قسمت 1 این مجموعه، من در مورد موانعی که در ساخت اولین محصول ERP خود برخورد کردیم، صحبت کردم. حال، بیایید به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه هوش مصنوعی به ما کمک کرد تا فرصتهای جدید را در صنعتی که هنوز در تلاش است کارها را به روش قدیمی انجام دهد، باز کنیم.
جایی که همه چیز شروع شد
زمانی که شروع به کار کردیم، تجارت الکترونیک راه حل واضحی برای توزیع کنندگان به نظر می رسید. ما ابزارهایی ساختیم تا فرآیندهای ثبت سفارش قدیمی آنها را مدرن کنیم، اما به سرعت به دیوار برخوردیم – آشپزها همچنان ترجیح می دهند تلفن را بردارند تا با تامین کنندگان تماس بگیرند. آنها از روشهای قدیمی خود کنار نمیرفتند، و هیچ سیستم آنلاین شیکی قرار نبود آن را یک شبه تغییر دهد. ما باید آنها را در جایی که بودند ملاقات کنیم.
بنابراین ما به تابلوی طراحی برگشتیم و شروع به فراخوانی همه اپراتورهایی کردیم که توسط مشتریان عرضهکننده ما خدمات ارائه میکردند – همه از کاربران فعال برنامه تجارت الکترونیک، کاربران پرخاشگر گرفته تا سرآشپزهایی که به شدت با ایده یک برنامه مخالف بودند – تا بپرسیم واقعاً چه فکر میکنند. . همانطور که مشخص شد، سفارش از یک برنامه تجربه 10 برابری بهتری نبود که ما در مورد تماس/پیامک/ایمیل متصور بودیم، مگر اینکه بتوانیم به نحوی به آنها در دسترس بودن محصول و وضعیت تحویل را مشاهده کنیم، مشکلی که ما…