ساختار داده شده یک سیگنال بسیار سبک است

جان مولر از گوگل در یک مکالمه توییتر درباره داده های ساختاریافته و نحوه استفاده Google از آنها نظرات روشنی ارائه داد. نظر وی اهمیت داده های ساخت یافته به عنوان یک سیگنال گوگل را لمس کرد.

بحث توییتر در مورد داده های ساخت یافته

بحث توییتر در بیانیه ای که اخیراً در مقاله ای منتشر شد ، گوگل داده های ساختاری پشتیبانی نشده را نمی خواند ، از یک تناقض ظاهری رشد کرد.

هیچ تناقضی وجود نداشت و جزئیات علاوه بر این نکته است. مولر تناقض ظاهری را روشن کرد و سپس به بحث در مورد چگونگی استفاده Google از داده های ساخت یافته پرداخت.

آنچه در پی آمد توئیت های مهم است.

داده های اضافی ساختار یافته

مولر گوگل با روشن کردن اینکه چه نوع داده ساختاریافته (SD) اضافی در نظر گرفته شده است ، شروع به کار کرد. در این مورد ، وی توجه به انواع داده ها و اطلاعات ساختاریافته را آشکار کرد.

اولین مسئله در مورد استفاده از نوع داده ساختار یافته WebPage به جای نوع داده خاص تر بود:

“مسئله این است که بسیاری از” اضافی “SD بسیار واضح است. “این یک صفحه وب است” ، بسیار تعجب آور است ، دیدن اینکه ما در حال خزیدن صفحات وب هستیم.

بسیاری از SD های دیگر در متن صفحه کاملاً واضح است (آیا این یک ماشین فورد است یا یک رئیس جمهور فورد؟ نیازی به SD نیست مگر اینکه در نوشتن واقعاً خلاق باشید).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نوع داده ساخت یافته WebPage بسیار عمومی در نظر گرفته شده و به گفته مولر ، “بسیار واضح” است.

مطالب پیشنهادی  برنامه Google Phone برای Wear OS دقیقاً به موقع برای Pixel Watch دوباره طراحی می شود

Schema.org در مورد نوع داده ساخت یافته WebPage این را می گوید:

“فرض می شود که هر صفحه وب از نوع WebPage باشد …”

به نظر می رسد که این بدان معناست که شما نیازی به استفاده از داده های ساختاری ندارید تا به Google بگویید که یک صفحه وب یک صفحه وب است ، این به معنای ضمنی است.

بنابراین در واقع شما را آزاد می کند تا از یک نوع داده ساختار یافته خاص تر استفاده کنید.

این در واقع یک خطای نسبتاً رایج است. احتمالاً به این دلیل است که تقریباً هر آنچه را که می توانید با نوع داده ساختاریافته مشخص تری مستند کنید ، می توان در داده های ساختار یافته WebPage کلی تر اعلام کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داده های ساخت یافته برای Google را می توان به دو نوع تقسیم کرد:

  1. نتایج غنی ساختار یافته
  2. داده های ساختار یافته نتایج غیر غنی

داده های ساختاری با نتایج غنی می توانند برای یک لیست نتایج جستجو که بهبود یافته است ، یعنی یک نتیجه غنی ، واجد شرایط باشند. نتایج غیر غنی واجد شرایط نیستند.

اما احتمالاً بهتر است که دقیق تر باشد. به عنوان مثال ، اینها داده های ساختار یافته با نتایج غنی هستند که می توانند در یک صفحه وب استفاده شوند:

بنابراین اگر قبلاً از داده های ساخت یافته خاصی مانند Article استفاده کرده اید ، دلیلی برای استفاده از داده های ساخت یافته WebPage وجود ندارد زیرا این موارد زائد است.

انواع داده های ساخت یافته دیگری نیز وجود دارند که نتایج غیر غنی هستند ، ساختار یافته ای نیستند که نتایج غنی نشان نمی دهند ، اما به طور خاص در مورد صفحات وب هستند:

  • AboutPage
  • صفحه پرداخت
  • صفحه مجموعه
مطالب پیشنهادی  رابط جستجوی Google نگاهی نادر به فرآیند بازخورد می دهد

در حالی که این موارد وجود دارد ، آنها هر نوع نتایج غنی را واجد شرایط نخواهند بود. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آن استفاده کنید AboutPage داده های ساختاری داده شده برای ایجاد ارتباط با آن موتور جستجو چیست ، اگرچه به احتمال زیاد Google از قبل می تواند از طریق محتوای “صفحه درباره” تشخیص دهد.

برقراری ارتباط درباره یک صفحه به طور کلی ایده خوبی است و اگر احساس می کنید ممکن است به روشن شدن چیزی کمک کند ، ادامه دهید و از آن استفاده کنید.

اما اگر نوع داده ساختاریافته در صفحات توسعه دهنده Google به عنوان یکی از مواردی که می تواند واجد شرایط نتیجه غنی باشد ذکر نشده است ، انتظار نداشته باشید که چنین نتیجه ای را از آن ببینید ، انتظارات خود را کمتر کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یک نتیجه غنی مانند قطعه های برجسته ای است که در بالای صفحه نشان داده می شوند یا ستاره هایی که در نتایج جستجو برای بررسی نشان داده می شوند.

انواع داده های ساختاری که در صفحات برنامه نویسان Google ذکر نشده اند ، به احتمال زیاد برای یک نتیجه غنی کیفیت ندارند. اینها داده های ساختاریافته غیر غنی هستند.

داده های ساختار یافته نتایج غیر غنی

در ادامه جان مولر به بحث در مورد داده های ساختار یافته غیر غنی پرداخت و گفت که می تواند مفید باشد اما به روشی محدود.

وی از اختصار RR برای مراجعه به Rich Results و SD برای مراجعه به Structured Data استفاده کرد.

این هست آنچه او توئیت کرد:

مطالب پیشنهادی  آمریکایی ها در مورد ChatGPT می دانند اما تعداد کمی از آن استفاده می کنند

“در مورد SD غیر RR که از صفحه کاملاً مشخص نیست ، چه می کنید؟ می تواند مفید باشد ، اما از نظر ارزش اضافی که ارائه می دهد نیز محدود است. “

سیگنال داده ساختار یافته

او توییت فوق را با بیانیه ای به پایان رساند که به نظر می رسد می گوید داده های ساختاری یک سیگنال نوری است.

توییت مولر:

“چگونه چیزی را کاملاً از نکات SD رتبه بندی می کنید؟ این یک سیگنال فوق العاده سبک است. اگر نگران هستید ، مطالب را واضح تر کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین … داده های ساختار یافته یک سیگنال فوق العاده سبک است؟ منظور او از سیگنال سیگنال رتبه بندی بود؟ یا سیگنال مربوط به آنچه در آن محتوا بود؟

جان مولر در مورد این جزئیات توضیح بیشتری نداد.

داده های ساختاری و انواع نتایج غنی

مولر ارزش داده های ساختاریافته را تأیید کرد ، خصوصاً در مواردی که درک دقیق جزئیات خاص ممکن است دشوار باشد.

جان توییت کرد:

“من ارزش طولانی مدت SD را برای انواع RR می بینم که تجزیه و تحلیل صفحه سخت است. تاریخ رویداد؟ شماره تلفن محل برگزاری است؟ رتبه بندی و مقیاس؟ تاریخ مقاله؟ این امکان وجود دارد ، اما سخت + منحصر به فرد در هر صفحه / سایت ، و شرم آور است وقتی آن را به اشتباه برجسته کنیم. “

داده های ساختاریافته برای برقراری ارتباط با اطلاعات در مواردی که برای درست کردن آنها بسیار مهم است ، مانند شماره تلفن ها ، رتبه بندی ها و تاریخها مفید است.

اما مولر همچنین گفت که داده های ساخت یافته به عنوان یک سیگنال “بسیار سبک” هستند ، گزاره ای که ممکن است نیاز به توضیح در مورد نوع سیگنال داشته باشد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور