می گویند اعداد دروغ نمی گویند. میخواهم آن را اینگونه بیان کنم: «اعداد دروغ نمیگویند، اما گاهی اوقات میتوانند فریبنده باشند».
در سال 2024، من سه مقاله در Hackernoon منتشر کردم. امروز داشتم نمایه ام را مرور می کردم تا ببینم محتوا چگونه است. این چیزی است که من متوجه شدم – محتوایی که به من نتیجه ای را داد که می خواستم، محتوایی نبود که بیشترین تعداد بازدید را داشت.
مقاله من در مورد “انقلاب نوشتن هوش مصنوعی” فقط 1.5 هزار بازدید داشت، که قطعا چیز خوبی نیست، اما باعث شد مردم در خبرنامه من مشترک شوند. سعی کردم بفهمم چه کاری متفاوت انجام میدهم، و چیزی که متوجه شدم این بود که در حین نوشتن محتوا انسانتر بودم. یادم نمی آید که برای آن مقاله ترفند سئو انجام داده باشم. من فقط در مورد چیزی که به آن علاقه داشتم می نوشتم.
برای مقالات دیگر، من بیشتر روی دقت حقایقم، آموزش مخاطبانم و اطمینان از بهینه سازی جستجو متمرکز بودم. حدس میزنم این باعث شد کمی رباتیک شوم، و محتوای من واقعاً با مخاطبان طنین انداز نشد، اگرچه بازدیدهای بیشتری داشت.
هر نویسنده ای می خواهد از رتبه کارشان در صفحه اول گوگل ببالد. مشتریان آن را دوست دارند و داشتن چنین نتایجی در مجموعه ما خوب به نظر می رسد. من درباره محتوایم که رتبهبندی میشود به خود میبالم، اما حقیقت این است که اگر میخواهید به مشتریانتان کمک کنید تا به نتیجهای که میخواهند برسند، فراتر از این است که …