سئوی محلی را با Google My Business با نام Google Business Profile • Yoast بهبود دهید

هر صاحب کسب و کاری با یک وب سایت به دنبال راه هایی برای جلب توجه در نتایج جستجو است. تاکتیک های زیادی برای رتبه بندی خوب به عنوان یک تجارت محلی وجود دارد، اما متأسفانه هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد. مانند بسیاری از موارد سئو، این یک تلاش ترکیبی است. یکی از راه‌های جلب توجه، ارائه اطلاعات به‌روز به مشتریان مانند ساعات کاری و اطلاعات تماس است. می‌توانید این کار را با استفاده از نمایه کسب‌وکار Google، که قبلاً «Google برای کسب‌وکار من» نامیده می‌شد، انجام دهید. اما دقیقاً چیست و چرا برای سئوی محلی بسیار مهم است؟

Google My Business چیست؟

قبل از شروع، بد نیست بدانید که گوگل اخیرا نام خود را از Google My Business به نمایه کسب و کار گوگل تغییر داده است. اما حتی با وجود نام جدید، نمایه کسب و کار Google همچنان فروشگاه شما برای مدیریت اطلاعات کسب و کار و نحوه نمایش آن در نتایج جستجو است. این یک ابزار ضروری برای تنظیم نحوه نمایش کسب و کار شما در Google Maps، نمودار دانش و نتایج جستجوی ارگانیک است. طبق جدیدترین نسخه نظرسنجی فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی Whitespark، Google My Business همچنان بزرگترین عامل موفقیت در سئوی محلی است و بررسی ها در رتبه دوم قرار دارند.

می‌توانید فهرست کسب‌وکارتان را با افزودن جزئیات NAP، ساعات کاری، عکس‌ها و غیره مدیریت کنید. حتی گزینه‌های منحصربه‌فردی برای نشان دادن راه‌های متعدد برای خرید (تحویل یا تحویل در کنار خیابان) وجود دارد. علاوه بر آن، گزینه‌های بسیار دیگری نیز دریافت می‌کنید، مانند مدیریت نظرات مشتریانتان. همانطور که قبلاً می دانید، بررسی ها باید بخش مهمی از تلاش های سئوی محلی شما باشد.

آیا می خواهید در مورد SEO محلی و نحوه کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجوی محلی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ آموزش SEO محلی ما به شما کمک می کند تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشید و بازدیدکنندگان آنلاین و آفلاین بیشتری را جذب کنید.

چگونه کار می کند؟

شروع کار با نمایه کسب و کار Google آسان است. شما فقط یک حساب کاربری ایجاد کنید و کسب و کار خود را ادعا کنید. پس از پر کردن مشخصات خود، یک کارت پستال واقعی از Google در آدرسی که مشخص کرده اید دریافت خواهید کرد. آنها این کارت را می فرستند تا مطمئن شوند که شما حقیقت را می گویید و مالک کسب و کار فهرست شده در آدرس هستید. استثناهایی وجود دارد، برخی از انواع مشاغل می توانند از طریق تماس تلفنی یا ایمیل تأیید شوند. Google یک صفحه ویژه دارد که به شما کمک می کند وضعیت تأیید خود را بررسی کنید.

پس از تأیید، می‌توانید تمام جزئیات لازم را پر کنید و وضعیت فهرست خود را بررسی کنید. حتی می‌توانید بینش‌های منظمی دریافت کنید تا ببینید فهرست شما در یک دوره چند بازدید، کلیک و مشترک داشته است. این یک راه عالی برای دریافت این احساس از کسب و کار شما توسط گوگل و مشتریان به طور یکسان است.

به خاطر داشته باشید که Google برای کسب و کار من (یا نمایه کسب و کار گوگل) ابزار همه جانبه برای سئوی محلی شما نیست. باید با دیگر تلاش‌های سئوی خارج از صفحه و درون صفحه شما کار کند. اگر نمایه شما نادرست باشد، احتمالاً از نمودارها صعود نخواهید کرد، اما همچنین بدون یک سایت بهینه شده و محتوای بومی سازی شده، به بالاترین سطح نخواهید رسید. این چیزها دست به دست هم می دهند.

عوامل رتبه بندی

نمایه کسب و کار Google از عوامل بسیاری برای تعیین رتبه بندی مشاغل استفاده می کند. ما سه مورد از مهمترین آنها را برجسته می کنیم:

  • ارتباط
  • فاصله
  • برجستگی

ارتباط

ارتباط تعیین می کند که کسب و کار شما چقدر با هدف جستجوی مشتری مطابقت دارد. آیا تمرکز شما با آنچه مشتری نیاز دارد یکسان است یا در مورد کاری که شرکت شما انجام می دهد کمی مبهم هستید؟ مبهم بودن رتبه بندی یا فروش نمی کند. تا جایی که می توانید واضح باشید و تمرکز خود را حفظ کنید. به این ترتیب گوگل می داند که مردم از شما چه انتظاراتی می توانند داشته باشند و تمایل بیشتری برای نشان دادن کسب و کار شما در نتایج جستجو خواهد داشت.

نزدیکی

مجاورت یک عامل شناخته شده برای رتبه بندی مشاغل محلی است. و وقتی به آن فکر می کنید کاملاً منطقی است. هنگامی که شرکت خود را در منهتن قرار داده اید، نمی توانید در جستجوی محلی برای (دندانپزشک نیوجرسی) رتبه بندی کنید. با این حال، روش دقیقی که گوگل تعیین می‌کند کدام کسب‌وکارها را در جستجوی محلی نشان می‌دهد، ناشناخته است و رتبه‌بندی آن در یک منطقه خاص می‌تواند بسیار سخت باشد. عوامل دیگر نیز نقش بسزایی دارند. این کمک می کند که بگوییم در یک منطقه خاص قرار دارید و آن را با داشتن محتوای محلی در اطراف کسب و کار خود در سایت خود نشان دهید. Google از آنچه در مورد مکان جستجوگر شناخته شده است برای ارائه مرتبط ترین مشاغل محلی استفاده می کند.

برجستگی

برجستگی همه چیز مربوط به فعالیت در مورد فهرست شما است. این می تواند تعداد بررسی ها، رویدادها، محتوای محلی و غیره باشد. همچنین به داشتن تعداد زیادی لینک با کیفیت به سایت شما کمک می کند. تعیین دقیق معنای برجسته بودن تا حدودی سخت است، اما یک چیز مطمئن است: هیچکس پروفایل های غیرفعال را دوست ندارد. شما باید آن را با عکس های جدید به روز نگه دارید و نظرات خود را مدیریت کنید. همانطور که قبلاً گفته شد، این موضوع با سایت شما همراه است، بنابراین مطمئن شوید که هر دو لیست در یک راستا قرار دارند و محتوا را با تمرکز بر منطقه (های) محلی خود منتشر می کنید.

بسیار مهم است که فهرست کسب و کار خود را دقیق و به روز نگه دارید

فهرست Google برای کسب و کار من را بهینه کنید

برای شروع، باید فهرست خود را همانطور که در بالا توضیح دادیم ادعا کنید. پس از آن، می توانید از نکات زیر برای موفقیت حساب کاربری Google Business Profile خود استفاده کنید. بد نیست بدانید که اکنون می‌توانید به‌جای رفتن به نمایه کسب‌وکار Google خود، مستقیماً از جستجوی Google و Maps اطلاعات کسب‌وکارتان را مدیریت کنید. به خاطر داشته باشید که هر چیزی که اضافه می کنید باید مطابق با اطلاعاتی باشد که در سایت خود ارائه می دهید. اطلاعات نادرست فهرست های شما را از بین می برد و می تواند رتبه شما را در نتایج جستجو از بین ببرد:

  • فهرست خود را با نام واقعی کسب و کار خود ادعا کنید
  • یک دسته بندی را تا حد امکان دقیق انتخاب کنید
  • تا جایی که می توانید داده ارائه دهید – نمایه شما باید 100٪ کامل باشد
  • شماره تلفن خود را بررسی کنید
  • زمان های باز را بررسی کنید – به تعطیلات فکر کنید!
  • عکس های خود را مرور کنید – آیا آنها خوب و معرف هستند یا می توانید آنها را بهبود ببخشید؟
  • در سایت‌های دیگر نیز نقل‌قول ایجاد کنید – فهرست کسب‌وکار مورد توجه را انتخاب کنید یا سایت‌ها و فهرست‌ها را بررسی کنید، از ارسال‌کنندگان هرزنامه دوری کنید.
  • فهرست نمایه کسب و کار Google خود را مطابق با سایت خود نگه دارید
  • به نظرات مشتریان پاسخ دهید
  • مهمتر از همه، داده های خود را به روز نگه دارید

مهم است که به یاد داشته باشید که این یک مجموعه نیست و آن را فراموش کنید. اوضاع عوض میشود؛ کسب و کار شما تغییر می کند همه چیز را فعال نگه دارید، بررسی ها را زیر نظر داشته باشید و از همه چیز مطلع باشید. اگر فهرست شما آنطور که می خواهید کار نکند خسته کننده است، اما به یاد داشته باشید که ممکن است به زمان نیاز داشته باشد. فقط به وقت گذاشتن ادامه دهید، و این کار خواهد کرد.

مدیریت فهرست خود در طول یک بیماری همه گیر

بسیاری از مشاغل مجبور شدند – به طور موقت – درهای خود را در طول همه گیری اخیر ببندند. بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، ممکن است هنوز هم همینطور باشد. اگر اینطور است، ایده خوبی است که با مدیریت صحیح «Google برای کسب و کار من» به مشتریان اطلاع دهید که چگونه بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد. نمایه خود را همیشه به روز نگه دارید. به مردم در مورد تغییرات ساعات کار یا اگر در ارسال محصولات کمی کندتر هستید اطلاع دهید. از Google Posts برای اطلاع رسانی به‌روزرسانی‌ها به مشتریان استفاده کنید. همچنین می توانید کسب و کار خود را به عنوان موقتاً بسته علامت گذاری کنید. اگر این موارد را از طریق «Google برای کسب‌وکار من» مدیریت کنید، نمایه کسب‌وکار خود را در Google و Google Maps به‌روزرسانی خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر، اسناد Google در مورد مدیریت به‌روزرسانی‌های COVID-19 را بررسی کنید.

مدتی پیش گوگل قابلیت جدیدی را به داشبورد Google My Business اضافه کرد. قابلیتی که به شما امکان می دهد نظرات را برای حذف گزارش دهید و وضعیت نظراتی را که قبلاً گزارش کرده اید بررسی کنید. با این حال، به نظر می‌رسد این ابزار فقط برای حساب‌هایی با تعداد فهرست‌های کمتری کار می‌کند. بنابراین اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که فهرست‌های زیادی در حساب Google Business Profile خود دارید، ممکن است این ابزار برای شما در دسترس نباشد. اگر فقط چند فهرست دارید و نمایه Google Business شما راه‌اندازی شده است، همین حالا این ابزار جدید را برای مدیریت نظرات خود بررسی کنید.

داده های ساختاری و SEO محلی Yoast

گوگل به طور فزاینده ای به داده های ساختاریافته وابسته است تا مشخص کند سایت شما در مورد چیست و کدام عناصر نشان دهنده چیست. این مطمئناً برای اطلاعات کسب و کار شما، از جمله اطلاعاتی که نمایه کسب و کار Google استفاده می‌کند، صادق است. اطمینان حاصل کنید که داده های ساخت یافته صحیح را به سایت خود اضافه کرده اید. جزئیات NAP، ساعات کار، بررسی ها، اطلاعات محصول و غیره را با داده های Schema.org افزایش دهید. این کار تشخیص اعتبار فهرست شما را برای گوگل بسیار آسان تر می کند. چندین ابزار می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، از جمله افزونه Yoast Local SEO.

سئوی محلی حتی با نمایه کسب و کار گوگل بسیار مهم است

بنابراین، باید حساب Google My Business خود را فعال و حفظ کنید و آن را عالی کنید. اما برای اینکه بیشترین بهره را از لیست خود ببرید و رتبه خوبی کسب کنید، باید سایت خود را نیز مرتب کنید. هر قسمت از آن را بهینه کنید. محتوای محلی برای کلمه کلیدی و مکان کسب و کار انتخابی خود ایجاد کنید و بک لینک های محلی با کیفیت دریافت کنید تا یک پروفایل پیوند محکم ایجاد کنید. از مشتریان بخواهید که کسب و کار شما را در سایت یا کسب و کار من بررسی کنند. اطمینان حاصل کنید که لیست شما فعال و جذاب است، همانطور که گفتیم، پروفایل های نادرست خوب نیستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای نهایی سئوی مشاغل کوچک »