رونمایی از قدرت توجه به خود برای پیش بینی هزینه حمل و نقل: چکیده و مقدمه

نویسندگان:

(1) P Aditya Sreekar، آمازون و این نویسندگان به طور مساوی به این کار کمک کردند {[email protected]};

(2) Sahil Verm، آمازون و این نویسندگان به طور مساوی در این کار کمک کردند {[email protected];}

(3) وارون ماداوان، موسسه فناوری هند، خاراگپور. کارهای انجام شده در حین کارآموزی در آمازون {[email protected]};

(4) آبیشک پرساد، آمازون {[email protected]}.

خلاصه

آمازون سالانه میلیاردها بسته را برای مشتریان خود در ایالات متحده ارسال می کند. هزینه ارسال این بسته ها در روز ارسال (روز صفر) برای برآورد سودآوری فروش استفاده می شود. سیستم های پایین دستی امروزه از 0 تخمین سودآوری برای تصمیم گیری های مالی مانند استراتژی های قیمت گذاری و حذف محصولات زیان ده از فهرست استفاده می کنند. با این حال، به دست آوردن برآورد دقیق هزینه حمل و نقل در روز 0 به دلایلی مانند تأخیر در صورت‌حساب شرکت حامل یا ثبت اجزای هزینه ثابت در آهنگ ماهانه، پیچیده است. تخمین نادرست هزینه حمل و نقل می تواند منجر به تصمیم گیری اشتباه شود، مانند قیمت گذاری اقلام بسیار کم یا زیاد، یا تبلیغ محصول اشتباه به مشتریان. راه حل های فعلی برای تخمین هزینه های حمل و نقل در روز صفر به مدل های درختی تکیه می کنند که به تلاش های مهندسی دستی گسترده نیاز دارند. در این مطالعه، ما یک معماری جدید به نام کارت نرخ را پیشنهاد می کنیم.

Source link