روند جستجوی نقشه های گوگل برای ژانویه 2021

Google بینشهایی درباره جستجوی پرطرفدار در Google Maps ، مجموعه نادر داده جستجو که ممکن است به بازاریابان محلی کمک کند ، به اشتراک می گذارد.

داده های جستجوی محلی برای ماه ژانویه به طور سنتی با جستجوی ورزشگاه ها ، رستوران های سالم ، تعطیلات زمستانی و انواع مختلف بهبود خود در این ماه ، نگاهی به برنامه های سال نو برای مردم می اندازد.

این مجموعه از داده های جستجوی نقشه های گوگل که از ژانویه 2021 منحصر به فرد است ، نگاهی به آنچه مردم هنگام خروج از خانه در زمانی که سفر دلسرد است انجام می دهند.

داده ها نشان می دهد مردم بسیاری از کارهای مشابه هر سال ژانویه را انجام می دهند ، با رویکردی متفاوت نسبت به آن در سال جاری.

مردم به جای جستجوی مقصد سفر بین المللی ، به دنبال سفرهای محلی هستند. مردم به جای جستجوی نزدیکترین سالن بدنسازی ، بدنبال تمرینات در خانه هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا نگاه عمیق تری به روند جستجوی نقشه های گوگل 2021 می پردازیم.

جستجوی پرطرفدار Google Maps

داده های گوگل در مورد جستجوهای پرطرفدار در Maps در مقایسه با دسامبر 2019 تا ژانویه 2020 در مقایسه با دسامبر 2020 – ژانویه 2021 برای تعیین اینکه کدام یک از جستجوها در این سال افزایش (یا کاهش) دارند.

سفر محلی

تمرکز مردم بیشتر از سفرهای بین المللی بیشتر به سفرهای محلی است.

جستجو برای کشورهای خارج از زادگاه فرد در ماه ژانویه ثابت بود. این را می توان به محدودیت های سفر COVID-19 نسبت داد.

مطالب پیشنهادی  بازی کارت بانوی گربه، بیشتر

برای مقایسه ، در ژانویه 2020 جستجوی نقشه ها در مقصد بین المللی 65٪ نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

جستجو برای محلی صبحانه و تختخواب در ژانویه 2021 نسبت به اواخر سال 2020 20٪ افزایش یافته است ، این نشانه این است که عادت سفر مردم به جای سراسر جهان به خانه نزدیک شده است.

گوگل اشاره می کند که پیست اسکی در نقشه ها “به طرزی بزرگ” گرایش دارند. جستجو در مراکز اسکی بیش از دو برابر بیشتر از ژانویه 2020 است. این احتمالاً به این دلیل است که اسکی یک فعالیت دور از نظر اجتماعی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قطعنامه های سال نو

روند جستجو در ژانویه از نظر تاریخی نماینده برنامه های قطعنامه سال نو مردم بوده است – مانند نوشیدن کمتر ، بهتر غذا خوردن و ورزش بیشتر.

سال “ژانویه خشک” در حالی که مردم قول می دهند در ماه پس از فصل تعطیلات از مصرف الکل خودداری کنند ، در ژانویه اوج می گیرد.

به نظر می رسد تعداد بسیار کمی از مردم در چالش خشک ژانویه امسال به سر می برند ، زیرا جستجوی فروشگاه های شراب فروشی در فروشگاه های مشروبات الکلی نسبت به دسامبر 11 و 6 درصد کاهش یافته است. جستجوهای ژانویه گذشته برای هر دو پرسش در مقایسه با ماه قبل تقریباً 40٪ کاهش داشت.

تغذیه سالم در ماه ژانویه همچنان در اولویت است ، زیرا جستجوی گزینه های “سالم” در ابتدای ماه نسبت به دسامبر 46٪ افزایش یافته است.

با این حال ، گوگل یادآوری می کند که اشتهای مردم برای شیرینی در سال جاری افزایش یافته است. جستجو برای بستنی فروشی ها نسبت به دسامبر 10 درصد افزایش دارند.

مطالب پیشنهادی  تجزیه و تحلیل 2021 پلتفرم های برتر تجارت الکترونیک

جستجوی رستوران های فست فود در ژانویه به شدت سقوط می کند ، اما امسال چنین نیست.

در ژانویه 2020 جستجو برای رستوران های فست فود در مقایسه با دسامبر قبلی 20 درصد کاهش داشتند. امسال جستجوها برای فست فود از دسامبر تا ژانویه 1.5 درصد کاهش یافته است.

جستجوهای مربوط به تمرینات و ورزش در سال جاری همچنان زیاد بود. نمایش داده شد برای سالن های ورزشی محلی از دسامبر تا ژانویه حدود 25٪ افزایش یافته است.

گوگل می گوید در آنچه نمونه ای از محبوبیت تمرینات در خانه است ، جستجوها را انجام می دهد پیاده روی مناطق امسال شاهد افزایش معمول خود نبودند – 16 درصد افزایش در مقایسه با 55 درصد افزایش سال گذشته. محدودیت های محلی نیز ممکن است در اینجا عاملی باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روند Google Maps ، به پست وبلاگ Google در اینجا مراجعه کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور