اینفلوئنسرها در رسانههای اجتماعی در تعیین نحوه رفتار مشتریان و نحوه تعامل شرکتها با مخاطبان خود بسیار مهم هستند. برندهایی که امیدوارند جلوتر از منحنی ها باقی بمانند، باید آخرین روندها و پیش بینی ها را درک کنند، زیرا بازاریابی تأثیرگذار باعث ایجاد کشش می شود.
این مقاله بررسی میکند که چگونه اینفلوئنسرها نحوه خرید افراد را تغییر میدهند و آینده این تکامل بازاریابی را از تأیید واقعی گرفته تا تأثیرگذاران مبتنی بر هوش مصنوعی را تغییر میدهند.
به طور سنتی، برندها برای فروش محصولات به افراد مشهور مشهور روی میآوردند. با تکیه بر خوانندگان، بازیگران و ورزشکارانی که قدرت ستاره آنها می تواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد. در حالی که این تاییدیه ها رشد می کردند، اغلب فاقد صمیمیت مورد نظر مصرف کنندگان امروزی بودند.
رسانههای اجتماعی این مدل را مختل کردند و اینفلوئنسرهای جدید را به وجود آوردند: افراد روزمره مرتبط که دنبالکنندگان وفادار خود را از طریق اصالت خام و ارتباطات دو طرفه پرورش میدادند.
هیچ تبعیضی در دنیای اینفلوئنسرها وجود ندارد و اینفلوئنسرهای خرد و کلان در کنار نانو اینفلوئنسرها به خوبی رشد می کنند. هر کدام در مورد بازاریابی مصرف کننده تخصص خود را دارند. در حالی که اینفلوئنسرهای کلان به صدها هزار یا میلیون نفر می رسند، ممکن است اعتبار چندانی با مخاطبان خود نداشته باشند.
اینفلوئنسرهای کوچک، آنهایی که فالوورهایی در محدوده 10 تا 100 هزار دارند، با درگیر شدن در یک خط خوب قدم برمی دارند…