روشی جدید برای کسب درآمد از وردپرس

Automattic، شرکت سازنده WordPress.com، Jetpack، WooCommerce و غیره، برنامه جدیدی را برای جذب آژانس ها به اکوسیستم محصولات آنها با راه های بیشتر برای کسب درآمد اعلام کرده است.

این برنامه جدید می تواند به عنوان رقابت مستقیم Automattic با سیستم های منبع بسته مانند Wix و Duda دیده شود، اما تفاوت های واضحی بین هر سه محصول و خدمات وجود دارد.

اتوماتیک برای آژانس ها

Automattic for Agencies چندین محصول Automattic را در یک سرویس واحد با داشبوردی برای مدیریت چندین سایت مشتری و صورت‌حساب گرد هم می‌آورد. این برنامه مکان های یکپارچه ای را برای مدیریت سایت های مشتری و همچنین قیمت گذاری با تخفیف و فرصت های اشتراک درآمد ارائه می دهد. جدا از مزایای ساده‌سازی، این برنامه همچنین پشتیبانی فنی را در تمام محصولات Automattic که بخشی از برنامه هستند ارائه می‌دهد. در نهایت این برنامه به آژانس ها امنیت مدیریت شده و بهبود عملکرد را ارائه می دهد.

بر اساس اعلامیه:

“ما نگران عملکرد و امنیت سایت هستیم، بنابراین شما مجبور نیستید. وقتی سایت‌های خود را به داشبورد Automattic for Agencies متصل می‌کنید، اعلان‌های فوری درباره به‌روزرسانی‌ها و هشدارها دریافت می‌کنید، بنابراین سایت‌های شما بدون مشکل باقی می‌مانند و مشتریان شما راضی می‌مانند.»

سهم درآمد و تخفیف

آژانس ها اکنون می توانند سهم درآمدی از محصولات Automattic مورد استفاده مشتریان را به دست آورند. به عنوان مثال، آژانس‌ها می‌توانند 50 درصد از سهم درآمد را در ارجاعات محصول Jetpack، از جمله تمدید، کسب کنند. به عنوان بخشی از این برنامه، Jetpack تخفیف هایی را برای مجوزها ارائه می دهد که از 10٪ تخفیف برای پنج مجوز و تا 50٪ تخفیف برای 100 مجوز شروع می شود.

به عنوان بخشی از برنامه جدید، مزایای مشابهی برای آژانس‌هایی که سایت‌های WooCommerce را می‌سازند یا مدیریت می‌کنند، با قیمت‌گذاری آژانس با تخفیف و برنامه ارجاع وجود دارد.

WordPress.com، زیرمجموعه میزبانی وردپرس مدیریت شده Automattic، 20٪ سهم درآمد را در اشتراک های جدید و 50٪ سهم را در مهاجرت از سایر میزبان ها ارائه می دهد.

توییتی از WordPress.com برنامه جدید را توضیح داد:

آژانس‌ها، ما چند خبر برای شما داریم!

برنامه ارجاع جدید ما به صورت زنده است، و به عنوان ارجاع دهنده خدمات http://WordPress.com، آژانس شما 20٪ سهم درآمد در اشتراک های جدید و 50٪ در مهاجرت های جدید به http://WordPress.com از میزبانی های دیگر دریافت می کند. ارائه دهندگان.”

فهرست جدید برای آژانس ها

یکی از مزایای آتی برنامه Autommatic For Agencies یک فهرست تجاری است که آژانس هایی را که بخشی از برنامه هستند فهرست می کند. احتمالاً مزیت دایرکتوری این است که ممکن است منجر به ارجاع تجاری به آژانس‌ها شود.

اعلامیه Jetpack دایرکتوری جدید را شرح می دهد:

«از طریق فهرست‌های فهرست چندگانه در سراسر واحدهای تجاری Automattic، دید بیشتری به دست آورید. این قرار گرفتن در معرض افزایش فرصت‌های بیشتری را برای مشتریان بالقوه ایجاد می‌کند تا خدمات شما را بیابند و با آنها درگیر شوند و به شما کمک می‌کند تا دسترسی و شهرت آژانس خود را افزایش دهید.»

اعلامیه WooCommerce دایرکتوری را به صورت زیر توصیف می کند:

«دسترسی خود را گسترش دهید
با فهرست‌های دایرکتوری شریک در چندین برند Automattic، دید خود را افزایش دهید.”

برنامه وابسته خودکار

اعلامیه Automattic for Agencies به دنبال عرضه یک برنامه وابسته جداگانه است که تا 100٪ پاداش ارجاع را برای وابستگانی که مشتریان میزبان جدید را معرفی می کنند، با محدودیت پرداخت 300 دلار برای هر مورد، و تا 50٪ پاداش ارجاع برای اشتراک پلاگین Jetpack ارائه می دهد. این برنامه دارای یک دوره تبدیل کوکی 30 روزه است که به شرکت های وابسته این فرصت را می دهد تا در هر فروش اضافی در یک دوره 30 روزه، جوایز ارجاع دریافت کنند.

در مورد برنامه جدید بیشتر بخوانید:

زندگی سوئیت را با Automattic برای آژانس ها زندگی کنید

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Volodymyr TVERDOKHLIB

Source link