روشی ابتکاری برای قیمت گذاری در توسعه نرم افزار شما

عکس پروفایل oleksandra liubytska Hacker Noon

تا همین اواخر که صحبت از قیمت گذاری توسعه نرم افزار شد ، دو مدل محبوب ، قیمت ثابت و زمان و ماده بودند. هر یک از این رویکردها دارای نقاط ضعف و ضعف های خاص خود است. بدیهی است که تخمین همیشه بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشتری است و مشتری بعدی باید تصویر روشنی از شکل محصول پس از ساخت داشته باشد. بنابراین هرچه جزئیات بیشتر در همان ابتدا بحث شود ، برآورد دقیق تر و کم خطرتر است.

بیایید به مدل های قیمت گذاری توسعه برنامه های سفارشی برگردیم.

رویکرد قیمت ثابت

این مدل اغلب مورد توجه مشتریان کم تجربه قرار می گیرد. آنها مطمئن هستند که نیازهای خود را می دانند ، علاوه بر این می توانند بودجه خود را برنامه ریزی کنند و از همان ابتدا از هزینه پروژه آگاه بودند. بودجه در حین مذاکرات و دامنه دقیق کار و برنامه توسعه نیز تعیین می شود.

خطرات مالی در چنین حالتی به عهده شرکت توسعه دهنده درگیر در پروژه است زیرا تقریباً مشخص نیست که مشخصات دقیق قبل از شروع کار چیست. در بعضی مواقع ، یک قرارداد قیمت ثابت ممکن است منجر به ساخت محصول شود ، که در پاسخگویی به نیازهای مخاطب مورد نظر ناتوان است یا در پایان به اصلاحات قابل توجهی نیاز دارد. این ممکن است نتیجه …

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>