روزه متناوب و کتو: همه آنچه باید بدانید

روزه داری متناوب و کتو در صنعت تناسب اندام و به دلایلی بسیار مورد بحث قرار گرفته است. ترکیب رژیم غذایی ناشتا و رژیم غذایی به برخی از افراد کمک کرده است تا مقدار قابل توجهی از وزن خود را کاهش دهند. برخی از شرایط سلامتی را می توان با ناشتایی متناوب و رژیم کتو بدتر کرد. برخی از کارشناسان معتقدند رژیم های ناشتا و کتو بهترین برنامه های کوتاه مدت برای کاهش وزن کوتاه مدت در افراد چاق قبل از جراحی است. زنانی که دارای اختلالات خوردن هستند یا دچار اختلالات خوردن مزمن هستند باید از رژیم غذایی ناشتا یا ناشتا و همچنین باردار یا تلاش برای باردار شدن اجتناب کنند.

تصویر

فهرست مطالب

1. آشنایی با روزه داری متناوب و کتو

2. روزه متناوب و کتو چیست

3. مزایای روزه داری متناوب و کتو

4. وقتی ناشتا متناوب و کتو برای شما مناسب نیست

5. همه آنچه باید در مورد روزه داری متناوب و کتو بدانید

آشنایی با روزه داری متناوب و کتو

روزه داری متناوب و کتو در صنعت تناسب اندام بسیار مورد بحث قرار می گیرد و دلیل خوبی نیز وجود دارد: ترکیب روزه داری و رژیم غذایی به کاهش وزن قابل توجه برخی از افراد کمک کرده است. در حالی که برخی از مردم به روزه داری متناوب قسم می خورند ، برخی دیگر می گویند که این امر کاملاً ناسالم است.

تصویر

کار در فن آوری تأثیرات خود را بر بدن دارد: ساعت های طولانی پشت صفحه کامپیوتر ، سبک زندگی بی تحرک و آشغال …