جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 تنظیمات تحقیق
3 روش
3.1 ابزار و 3.2 تجزیه و تحلیل کمی
3.3 تجزیه و تحلیل موضوعی
4 نتیجه
4.1 نتایج کمی
4.2 نتایج کیفی
5 بحث و 5.1 پاسخ دادن به سوالات تحقیق
5.2 تهدید به اعتبار و 5.3 محدودیت و تعمیم پذیری
6 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع
6 نتیجه گیری
این مطالعه مقدماتی جنبه های روانشناختی برنامه نویسی جفت را ترسیم کرده ، روشهای افزایش انگیزه ذاتی دانش آموزان و بهبود تمرین برنامه نویسی جفت را در تنظیمات آموزشی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به روانشناسی جفت شدن می پردازد.
نقش های خلبان-نانوگور نسبت به هر دو عضو که به طور همزمان برنامه نویسی می کنند ، انگیزه بیشتری دارند. زمینه های بهبود جفت شدن شامل پیچیدگی کار ، صورتهای فلکی جفت ، بازخورد ، تمرین مهارت های نرم و اجتماعی ، جنبه های روانشناختی ، بینش های خاص نقش و پیروی از صفات “برنامه نویس کامل” است.
با پیشرفت بیشتر مبانی نظری پیرامون روانشناسی جفت شدن در مهندسی نرم افزار و توسعه برنامه های جفت گیری مصنوعی ، تحقیقات بیشتر باید به سمت مطالعه تجربی همکاری بین انسان و هوش مصنوعی گرایش یابد.
تصدیق
این کار توسط یک داخلی پشتیبانی شد …