روانشناسی برنامه نویسی جفت موفق

چکیده و 1 مقدمه

2 تنظیمات تحقیق

3 روش

3.1 ابزار و 3.2 تجزیه و تحلیل کمی

3.3 تجزیه و تحلیل موضوعی

4 نتیجه

4.1 نتایج کمی

4.2 نتایج کیفی

5 بحث و 5.1 پاسخ دادن به سوالات تحقیق

5.2 تهدید به اعتبار و 5.3 محدودیت و تعمیم پذیری

6 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع

6 نتیجه گیری

این مطالعه مقدماتی جنبه های روانشناختی برنامه نویسی جفت را ترسیم کرده ، روشهای افزایش انگیزه ذاتی دانش آموزان و بهبود تمرین برنامه نویسی جفت را در تنظیمات آموزشی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و به روانشناسی جفت شدن می پردازد.

نقش های خلبان-نانوگور نسبت به هر دو عضو که به طور همزمان برنامه نویسی می کنند ، انگیزه بیشتری دارند. زمینه های بهبود جفت شدن شامل پیچیدگی کار ، صورتهای فلکی جفت ، بازخورد ، تمرین مهارت های نرم و اجتماعی ، جنبه های روانشناختی ، بینش های خاص نقش و پیروی از صفات “برنامه نویس کامل” است.

با پیشرفت بیشتر مبانی نظری پیرامون روانشناسی جفت شدن در مهندسی نرم افزار و توسعه برنامه های جفت گیری مصنوعی ، تحقیقات بیشتر باید به سمت مطالعه تجربی همکاری بین انسان و هوش مصنوعی گرایش یابد.

تصدیق

این کار توسط یک داخلی پشتیبانی شد …

Source link