روابط عمومی 101 برای سازمان های غیر انتفاعی

برای آوردن نام خود لزوماً نیازی به اهدا کننده با جیب های عمیق نیست. اگر بدانید چگونه می توانید مطبوعات را به کاری که در سازمان غیرانتفاعی خود انجام می دهید ، علاقه مند کنید ، می توانید تبلیغات رایگان زیادی دریافت کنید. کلیدی که می توانید از رسانه ها برای کمک به اطلاع رسانی سازمان خود استفاده کنید نحوه ارائه اطلاعات به آنها است. این یک موقعیت برد-برد است: روزنامه نگاران برنده می شوند زیرا در مورد موضوعی خبرساز دست پیدا می کنند و شما برنده می شوید زیرا غیرانتفاعی شما در معرض دید قرار می گیرد. عناصر خاصی وجود دارد که خبرنگاران در داستانهای خود به دنبال آن هستند که داستان خوبی را رقم می زند.

تصویر
عکس پروفایل TechSoup Hacker Noon

@techsoupTechSoup

TechSoup سازندگان را با راه حل های فناوری تحول آفرین و مهارت هایی که برای بهبود زندگی در سراسر جهان نیاز دارند ، مجهز می کند.

سازمان شما نیاز به افشاگری دارد. اگر مردم نمی دانند که NGO شما وجود دارد ، به هیچ وجه نمی توانند داوطلب ، حامی و اهدا کننده شوند.

اما برای کسب تبلیغات بیشتر ، بدون صرف هزینه زیاد ، به کجا باید مراجعه کنید؟ برای آوردن نام خود لزوماً نیازی به اهدا کننده با جیب های عمیق نیست. اگر فقط بدانید چگونه می توانید مطبوعات را به کاری که در سازمان غیرانتفاعی خود انجام می دهید ، علاقه مند کنید ، تبلیغات رایگان زیادی دریافت کنید.

تصویر

کلیدی که می توانید از رسانه ها برای کمک به اطلاع رسانی سازمان خود استفاده کنید نحوه ارائه اطلاعات به آنها است. اگر چیزی را برای آنها ارسال می کنید که به نظر می رسد …