@گولوبفGolubev_Od_UA
Crynet.io (مدیر پروژه) ، vtorov.tech (متخصص) ، ICO / STO / IEO ، پروژه های سرمایه گذاری و بازاریابی
اول از همه ، شما ، به عنوان بنیانگذار ، باید به روشنی درک کنید که می خواهید از خود پروژه به دست آورید. شما باید در مورد روابط عمومی فکر کنید:
- یک سرمایه گذار مورد نیاز است
- شما باید مخاطبان بیشتری جذب کنید
- شما نیاز به راه اندازی مجدد پروژه یا معرفی خدمات اضافی به بازار دارید
- برای متقاعد کردن چشم انداز پروژه ، به کارمندان قوی نیاز است
- تقویت قدرت نام تجاری ، استقامت حسن نیت و تقویت اعتبار پروژه و تیم آن مورد نیاز است
روابط عمومی همراه با یک محصول قوی و کار تیمی با عملکرد مناسب می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد: افزایش علاقه سرمایه گذاران ، جذب مخاطب هنگام ورود به بازار جدید و ایجاد انگیزه در افراد حرفه ای برای کار در شرکت. اگر محصولی با کیفیت بالا و بسته بندی شده زیبا و رقم فروش در حال رشد دارید ، احتمالاً از خود پرسیده اید که چگونه می توانید یک استراتژی موثر روابط عمومی ایجاد کنید و کار را در این زمینه بهینه کنید.
یک سرویس با کیفیت بالا ، محصول ، نقص فنی و تقاضای مصرف کننده باید همیشه پشت یک پروژه رمزنگاری باشد. روابط عمومی برای یک محصول بد جرمی علیه بازار و نوآوری است. وقتی کیفیت محصول برای بازار آشکار است ، کمپین روابط عمومی فقط ارزش اضافی اضافه می کند …