روابط عمومی برای پروژه های رمزنگاری: آنچه شما باید بدانید

Golubev_Od_UA عکس پروفایل هکر ظهر

@گولوبفGolubev_Od_UA

Crynet.io (مدیر پروژه) ، vtorov.tech (متخصص) ، ICO / STO / IEO ، پروژه های سرمایه گذاری و بازاریابی

اول از همه ، شما ، به عنوان بنیانگذار ، باید به روشنی درک کنید که می خواهید از خود پروژه به دست آورید. شما باید در مورد روابط عمومی فکر کنید:

  1. یک سرمایه گذار مورد نیاز است
  2. شما باید مخاطبان بیشتری جذب کنید
  3. شما نیاز به راه اندازی مجدد پروژه یا معرفی خدمات اضافی به بازار دارید
  4. برای متقاعد کردن چشم انداز پروژه ، به کارمندان قوی نیاز است
  5. تقویت قدرت نام تجاری ، استقامت حسن نیت و تقویت اعتبار پروژه و تیم آن مورد نیاز است

روابط عمومی همراه با یک محصول قوی و کار تیمی با عملکرد مناسب می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد: افزایش علاقه سرمایه گذاران ، جذب مخاطب هنگام ورود به بازار جدید و ایجاد انگیزه در افراد حرفه ای برای کار در شرکت. اگر محصولی با کیفیت بالا و بسته بندی شده زیبا و رقم فروش در حال رشد دارید ، احتمالاً از خود پرسیده اید که چگونه می توانید یک استراتژی موثر روابط عمومی ایجاد کنید و کار را در این زمینه بهینه کنید.

یک سرویس با کیفیت بالا ، محصول ، نقص فنی و تقاضای مصرف کننده باید همیشه پشت یک پروژه رمزنگاری باشد. روابط عمومی برای یک محصول بد جرمی علیه بازار و نوآوری است. وقتی کیفیت محصول برای بازار آشکار است ، کمپین روابط عمومی فقط ارزش اضافی اضافه می کند …