هیچ شرکتی وجود ندارد که بخواهد خدمات بدی به مشتریان ارائه دهد. همه بر روی تجربه مشتری یا CX متمرکز هستند و هر شرکتی ادعا می کند که بر ایجاد یک تجربه “خوب” برای مشتریان خود متمرکز است. به هر حال، این همان چیزی است که مشتریان از کسب و کارها در بازار فعلی ما انتظار دارند.
تجربه مشتری “خوب” چیست؟
گاهی اوقات، به اندازه کافی خوب نشان می دهد که شما سعی می کنید یک تجربه بد ایجاد نکنید. برای جذب مشتریان و حفظ آنها، باید بیشتر از این کار کنید – به مدیریت قوی تجربه مشتری نیاز دارید.
ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن بررسی های آنلاین تصمیم گیری را هدایت می کند. مشتریانی که تجربه خوبی دارند، بازخورد مثبتی در پلتفرمهای بررسی و انجمنهای مختلف مانند Quora، Reddit یا دیگر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خواهند داشت. با انجام این کار، آنها به مشتریان جدید کمک می کنند تا بفهمند چه چیزی برای ارائه دارید، چه مشکلات بالقوه ای ممکن است پیش بیاید و چقدر پاسخگو هستید. اگر شما نتوانید آنها را حل کنید، مشتریان به همان اندازه ممکن است نظرات و شکایات منفی را از خود به جای بگذارند
در اینجا سه دلیل وجود دارد که چرا باید تجربه مشتری و حل مشکلات مصرف کننده را در اولویت قرار دهید و نظرات مشتریان با آن چه ارتباطی دارد.
نظرات مشتریان باعث ایجاد کسب و کار می شود
به عنوان مصرف کننده، ما ایمان زیادی به آنچه…