رشد هزینه تبلیغات TikTok در بحبوحه مذاکرات ممنوعیت کاهش می یابد

حرکت تبلیغاتی TikTok در حال کاهش است زیرا عدم اطمینان در مورد ممنوعیت احتمالی ایالات متحده وجود دارد.

با اعداد:

  • هزینه تبلیغات در TikTok در ماه مارس 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرد، به 11 درصد در آوریل و 6 درصد در ماه می.
  • مجموع هزینه تبلیغات از ژانویه تا مه 2024 به 1.5 میلیارد دلار رسید که 11 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2023 افزایش یافته است.
  • از هر 20 دسته تبلیغاتی، 9 مورد در ماه آوریل شاهد افزایش ماه به ماه بودند.

بین خطوط. تبلیغ‌کنندگان تمرکز خود را روی TikTok از آگاهی از برند به اهداف بازگشت سرمایه مبتنی بر عملکرد بیشتر تغییر می‌دهند.

  • CPM برای معیارهای قیف بالا در یک آژانس از سال تا به امروز 15 درصد افزایش یافته است.
  • نرخ کلیک در ماه آوریل نسبت به مارس 27 درصد افزایش یافته است.

چرا ما اهمیت می دهیم. علیرغم عدم اطمینانی که ممنوعیت بالقوه به همراه دارد و رشد کندی دارد، این پلتفرم همچنان معیارهای تعامل قوی را نشان می‌دهد، که تبلیغ‌کنندگان باید در ترکیب رسانه‌ای خود مدنظر قرار دهند.

اعداد راکد رشد کاربران TikTok به ویژه در میان جمعیت‌های جوان‌تر در حال رکود است.

  • درصد کاربران هفتگی 18 تا 24 ساله از 35 درصد در سال 2022 به 25 درصد در سال جاری کاهش یافته است.
  • کاربران 35 تا 44 ساله از 16 درصد به 19 درصد در مدت مشابه افزایش یافته اند.

تصویر بزرگ. علی‌رغم نگرانی‌ها، تبلیغ‌کنندگان همچنان ارزش زیادی در پایگاه کاربر و نرخ تعامل TikTok پیدا می‌کنند.

چه چیزی را تماشا کنیم. نحوه واکنش تبلیغ‌کنندگان و کاربران به بحث‌های جاری درباره آینده TikTok در بازار ایالات متحده.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link