ردیابی موبایل برای برنامه های کم لمس: چارچوب ها و نکات

تصور کنید که یک روز صبح، Teams یا Slack را باز کنید و پیامی از یکی از سهامداران ببینید: «رقیب ما به دلیل آخرین گزارش خود به XX میلیون نصب افتخار می کند. چند تا داریم؟».

اگر تا به حال سعی کرده اید به آن سوال به طور معناداری پاسخ دهید، قبلاً متوجه شده اید که چقدر می تواند دشوار باشد. آیا منظور آنها فقط تعداد نصب ها به دلیل آمار استور است؟ کاربران یا نمونه های برنامه؟ این همه نصب منهای هر حذف نصب از زمان انفجار بزرگ است؟ آیا نصب XX به این معنی است که XX نفر از آن برنامه استفاده می کنند؟ آیا دستگاه‌هایی کار می‌کنند که نمونه‌های برنامه را قبلاً نصب کرده‌اید اما هنوز حذف نصب نشده‌اند؟

هنگام صحبت در مورد نیازهای کاربران با فرکانس بالا، اجتناب از این سؤالات آسان است (چون آنها به طور طبیعی اغلب از برنامه استفاده می کنند). ما فقط فعالیت کاربران را بدون آگاهی از مشخصات فنی ردیابی موبایل اندازه گیری می کنیم. اگر هدف برنامه ما حل مشکلات کاربر باشد که کمتر اتفاق می‌افتند (مثلاً برنامه‌های بیمه یا بیمارستان) سخت‌تر می‌شود.

در این مقاله، من چندین چارچوب را ارائه خواهم کرد که می تواند شفافیت و شفافیت را برای بحث های کمی در مورد چنین برنامه هایی ایجاد کند.

اشیاء کلیدی

لازم است تفاوت بین سه نوع شی را تشخیص دهیم:

  1. کاربران

  2. دستگاه های تلفن همراه – شما نمی توانید هیچ چیز مفیدی را در مورد …

Source link