راه هایی برای اینفلوئنسرها برای به حداکثر رساندن فروش تابستانی

با نزدیک شدن به فصل تابستان، اینفلوئنسرها فرصتی طلایی برای سرمایه گذاری بر افزایش فعالیت مصرف کنندگان در بخش های مختلف – از سفر و دکوراسیون خانه گرفته تا بخش های مد و زیبایی همیشه محبوب ارائه می کنند. اینفلوئنسرها با استفاده استراتژیک از قله‌های خرده‌فروشی و ترکیب رویدادهای جهانی مانند یوفا یورو و بازی‌های المپیک تابستانی، می‌توانند به طور قابل‌توجهی با مخاطبان طنین‌انداز شده و تأثیر تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانند. چگونه آن را درست انجام دهیم؟

همسویی استراتژیک با قله های فصلی

اواخر فصل بهار و تابستان مملو از رویدادهای خرده فروشی مانند روز مادر، روز پدر، روز یادبود، 4 ژوئیه و فصل بازگشت به مدرسه است. هر کدام فرصت های تبلیغاتی منحصر به فردی را فراهم می کنند. بینش گزارش NRF سال گذشته نشان می دهد که مصرف کنندگان آمریکایی به طور متوسط ​​196 دلار در روز پدر و 274 دلار در روز مادر هزینه کرده اند که 43 درصد از این خریداران برای خرید خود به پلتفرم های آنلاین روی می آورند. این آمار نشان می دهد که تأثیرگذاران باید از این زمان های اوج برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.

ادغام بازاریابی بلادرنگ

ثابت شده است که بازاریابی بلادرنگ ابزاری قدرتمند برای افزایش پتانسیل ویروسی پست‌ها است. اینفلوئنسرها با اظهار نظر در مورد موقعیت‌های روزانه یا رویدادهای پرطرفدار می‌توانند تعامل را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. هیجان پیرامون رویدادهایی مانند …

Source link