راه اندازی یک محصول در یک بازار جدید سخت است ، بنابراین من یک چارچوب 4 مرحله ای برای موفقیت ایجاد کردم

42 ٪ از استارتاپ ها شکست می خورند زیرا فقط تقاضای واقعی برای آنچه ارائه می دهند وجود ندارد. با توجه به CB Insights ، یک شماره حیرت انگیز و یک دلیل منطقی در پشت آن – و اصلی ترین آن است. این در مورد کمبود بودجه ، استخدام بد یا رقابت سخت نیست. سوال واقعی این است که آیا مردم واقعاً به آنچه شما برای ارائه آنها نیاز دارید نیاز دارند.

به علاوه ، داشتن یک محصول عالی کافی نیست. برای پیروزی ، شما باید چشم انداز رقابتی ، مخاطبان خود را درک کنید و چگونه می توانید برند خود را در مقابل افراد مناسب قرار دهید. با استفاده از تجربه من در راه اندازی بازی Yango در MENA-جایی که ما یک Superapp Entertainment AI را ایجاد کردیم که به سرعت به یکی از سیستم عامل های پیشرو در منطقه تبدیل شد-می خواهم مراحل کلیدی را که ما برداشتیم برای موفقیت در حال حاضر به اشتراک بگذارم.

ارزیابی بازار و تجزیه و تحلیل رقیب

انتخاب بازار مناسب تعادل بین رقابت و سودآوری. برخی از مناطق رقابت کم اما پتانسیل درآمدی محدود دارند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است پرسود تر اما بسیار اشباع باشد. به عنوان مثال ، زیر صحرای آفریقا ، جمعیت زیادی و رقابت کم دارد و آن را به گزینه ای جذاب در مراحل اولیه تبدیل می کند. اما ، هزینه های مصرف کننده پایین رشد را محدود می کند. از طرف دیگر منا دارای جمعیت کمتری است اما مصرف کننده قابل توجهی بالاتر …

Source link