راه اندازی به روزرسانی الگوریتم تجربه صفحه Google در اواسط ژوئن

گوگل در حال راه اندازی به روزرسانی الگوریتم Page Experience خود است که می تواند Core Web Vital ها را به سیگنال های رتبه بندی تبدیل کند تا اواسط ژوئن.

در ابتدا قرار بود در ماه مه راه اندازی شود ، بازه زمانی به روز شده Google برای به روزرسانی Page Experience حداقل یک ماه دیگر به صاحبان سایت آماده می شود.

گوگل در یک پست وبلاگی گفته است که به روزرسانی Page Experience از اواسط ماه ژوئن آغاز خواهد شد ، اما تا پایان ماه آگوست نقش کامل خود را در رتبه بندی جستجو نخواهد کرد.

وی افزود: “ما از اواسط ژوئن 2021 استفاده از تجربه صفحه را به عنوان بخشی از سیستم های رتبه بندی خود آغاز خواهیم كرد. با این حال ، تجربه صفحه تا پایان ماه آگوست نقش كامل خود را به عنوان بخشی از این سیستم ها بازی نخواهد كرد. می توانید آن را به گونه ای تصور کنید که گویی طعم دهنده ای را به غذایی که آماده می کنید اضافه می کنید. به جای اینکه طعم را به یک باره به مخلوط اضافه کنیم ، در این دوره زمانی آرام آرام آن را اضافه خواهیم کرد. “

یکی از دلایل انتشار تدریجی نظارت بر تأثیر بروزرسانی برای هر مسئله غیرمنتظره یا ناخواسته است.

گوگل می گوید ، سایت ها نباید انتظار تغییرات اساسی را داشته باشند ، زیرا تجربه صفحه یکی از عوامل زیادی است که هنگام رتبه بندی صفحات وب مورد توجه قرار می گیرد.

در حال بروز رسانی…

منبع: وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور