در سال 2012، شرکت نوپای آدام فروغی در زمینه فناوری تبلیغاتی، AppLovin، یک شرکت نوپا در سیلیکون ولی بود – یک استارتاپ با نامی که به نظر می رسید بیشتر شبیه یک برنامه دوستیابی برای قلب های تنها در فناوری است تا یک تجارت جدی. اما هفته گذشته، دره مجبور شد حرف هایش را بخورد: سهام AppLovin به تازگی 45 درصد افزایش یافته است پس از یک تماس سودآور در سه ماهه سوم که ظاهری براق را نشان داد 39 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته، تا حد زیادی به آنها نسبت داده می شود موتور هدف گیری تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی، AXON 2.0. این به ارمغان می آورد سهام AppLovin تا گیج کننده 600% امسال حتی NVIDIA در مقایسه با آن کمی کند به نظر می رسد.
برای کسانی که آشنا نیستند، AppLovin به توسعه دهندگان کمک می کند جذب کاربر و کسب درآمد عمدتاً از طریق بازی های تلفن همراه، از شبکه 140k+ برنامه خود برای دسترسی به بیش از 1.4 میلیارد کاربر فعال روزانه استفاده می کند.
زمان بندی بهتر از این نمی توانست باشد: بازیهای موبایلی در حال کاهش است و درآمدها از آن فراتر میرود 272 میلیارد دلار تا سال 2030و هر چه بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان چشم خود را بر روی پوزخندهای اجباری تبلیغات رسانه های اجتماعی می بندند، تمرکز AppLovin در بازی به آن دروازه ای متمایز برای جلب توجه در زمین دیجیتال گسترده تر می دهد..
AppLovin ممکن است به راحتی در سبد سرمایه گذاران نهادی نشسته باشد و ثابت کرده است که در بازی ضروری است. اما این است آشکارا گم شده است از فهرست کارهای بسیاری از بازاریابان در حال رشد، به عنوان “برای بازی…