راهنمای گوگل درباره به‌روزرسانی اخیر رتبه‌بندی

دنی سالیوان، از گوگل، به‌روزرسانی اخیر را توضیح داد، به بازیابی سایت پرداخته و نسبت به ایجاد تغییرات اساسی برای بهبود رتبه‌بندی هشدار داد. او همچنین توصیه هایی را برای انتشاراتی ارائه کرد که رتبه آنها پس از آخرین به روز رسانی بهبود نیافته است.

گوگل همچنان در حال بهبود الگوریتم است

دنی گفت که گوگل همچنان روی الگوریتم رتبه بندی خود کار می کند، که نشان می دهد تغییرات بیشتری (برای موارد مثبت) در راه است. ایده اصلی او این است که آنها هنوز در تلاش هستند تا شکاف های موجود در محتوای با کیفیت بالا را از سایت های مستقل پر کنند. این خوب است زیرا سایت های برندهای بزرگ لزوما بهترین پاسخ ها را ندارند.

او نوشت:

«…کار برای ارتباط افراد با «مجموعه‌ای از سایت‌های با کیفیت بالا، از جمله سایت‌های کوچک یا مستقلی که محتوای مفید و اصلی ایجاد می‌کنند» با این آخرین به‌روزرسانی انجام نشده است. ما به بررسی این حوزه و چگونگی بهبود بیشتر با به‌روزرسانی‌های آینده ادامه می‌دهیم.»

پیامی برای کسانی که پشت سر مانده اند

پیامی برای ناشرانی وجود داشت که کارشان با آخرین به‌روزرسانی بازیابی نشد، تا بدانند Google همچنان در تلاش است تا محتوای مستقل بیشتری را به نمایش بگذارد و ممکن است در حرکت بعدی تسکین یابد.

دنی توصیه کرد:

“…اگر در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید از نظر رتبه بندی سردرگم هستید…اگر می دانید که محتوای عالی برای خوانندگان خود تولید می کنید…اگر می دانید که در حال تولید آن هستید، به این کار ادامه دهید… این وظیفه ماست که به کار روی آن ادامه دهیم. سیستم‌های ما پاداش بهتری به آن بدهند.»

هشدارهای گوگل در مورد “بهبود” سایت ها

نکته بسیار جالبی که او به آن اشاره کرد، احتیاط در مورد تلاش برای بهبود رتبه بندی چیزی بود که قبلاً در صفحه اول به منظور کسب رتبه بالاتر است. به دلایل زیادی که در اینجا توضیح نمی‌دهم، تغییر دادن یک سایت برای رسیدن از موقعیت ششم یا هر چیز دیگری به چیزی بالاتر همیشه یک کار خطرناک بوده است. اما هشدار دنی فشار را افزایش می دهد که نه فقط قبل از بهینه سازی یک صفحه برای موتورهای جستجو دو بار فکر کنید، بلکه سه بار و سپس مقداری بیشتر فکر کنید.

دنی هشدار داد که سایت‌هایی که در صدر SERP قرار می‌گیرند، باید آن را یک برد در نظر بگیرند و به جای ایجاد تغییرات در حال حاضر به منظور بهبود رتبه‌بندی خود، به آن اجازه دهند. دلیل این احتیاط این است که نتایج جستجو همچنان در حال تغییر هستند و مفهوم آن این است که تغییر یک سایت در حال حاضر ممکن است بر رتبه بندی در فهرست جستجوی جدید به روز شده تأثیر منفی بگذارد.

او نوشت:

«اگر در نتایج برتر برای پرس و جوها نشان داده می‌شوید، این به طور کلی نشانه آن است که ما واقعاً محتوای شما را به خوبی مشاهده می‌کنیم. گاهی اوقات مردم فکر می کنند که چگونه یک یا دو مکان را بالا ببرند. رتبه بندی می تواند به طور طبیعی در طول زمان تغییر کند و تغییر می کند. ما توصیه می‌کنیم از ایجاد تغییرات اساسی جلوگیری کنید و سعی کنید یک یا دو نقطه بالاتر بروید.

چگونه گوگل بازخورد را مدیریت کرد

همچنین در مورد کاری که گوگل با تمام بازخوردهایی که از ناشران دریافت کرده بود که رتبه بندی را از دست داده بودند، روشن شد. دنی نوشت که بازخوردها و نمونه‌های سایتی که دریافت کرده است، با نمونه‌هایی خلاصه شده و برای بررسی به مهندسان جستجو ارسال شده است. آنها همچنان از این بازخورد برای دور بعدی بهبودها استفاده می کنند.

او توضیح داد:

«من همه چیز را به صورت دستی بررسی کردم تا مطمئن شوم که تمام سایت‌هایی که ارسال کردند واقعاً شنیده می‌شوند. تو بودی و همچنان هستی من تمام آن بازخوردها را خلاصه کردم و نمونه‌های قانع‌کننده‌ای را از جایی که سیستم‌های ما می‌توانستند کار بهتری انجام دهند، به‌ویژه از نظر پاداش دادن به سازندگان وب باز، بیان کردم. مهندسان جستجوی ما آن را مرور کرده‌اند و همچنان به بررسی آن، همراه با بازخوردهای دیگری که دریافت می‌کنیم، ادامه می‌دهند تا ببینند چگونه می‌توانیم جستجو را برای همه، از جمله سازندگان، بهتر کنیم.»

بازخورد خود منجر به بازیابی نشد

دنی همچنین اشاره کرد که سایت هایی که رتبه خود را بازیابی کرده اند به دلیل ارسال بازخورد به گوگل این کار را انجام نداده اند. دنی در مورد این نکته مشخص نبود، اما با اظهارات قبلی در مورد الگوریتم های گوگل که اصلاحات را در مقیاس پیاده سازی می کنند مطابقت دارد. بنابراین به جای گفتن «هی، بیایید رتبه‌بندی این یک سایت را اصلاح کنیم» بیشتر به دنبال این است که بفهمیم آیا مشکل نشانه چیزی در مقیاس وسیع است و چگونه می‌توان همه چیز را برای همه افراد دارای مشکل مشابه تغییر داد.

دنی نوشت:

«اتفاقاً، هیچ‌کسی که ارسال کرده است، نوعی بازیابی در «جستجو» دریافت نکرده است زیرا ارسال کرده است. سیستم‌های ما به این شکل کار نمی‌کنند.»

این بازخورد منجر به بازیابی نشد، اما استفاده شد زیرا داده‌ها نباید تعجب‌آور باشد. حتی در سال 2004 به‌روزرسانی فلوریدا، مت کاتز، بازخوردهایی را از مردم، از جمله خود من، جمع‌آوری کرد، و من بهبودی برای مثبت کاذب ندیدم تا زمانی که بقیه نیز رتبه‌بندی خود را پس گرفتند.

غذای آماده

کار گوگل روی الگوریتم آنها ادامه دارد:
گوگل همچنان به تنظیم الگوریتم های خود برای بهبود توانایی خود در رتبه بندی محتوای با کیفیت بالا، به ویژه از ناشران کوچکتر ادامه می دهد. دنی سالیوان تاکید کرد که این یک روند مداوم است.

تولیدکنندگان محتوا باید روی چه مواردی تمرکز کنند:
بیانیه دنی ناشران را تشویق کرد که به طور مداوم بر تولید محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنند و روی بهینه سازی برای الگوریتم ها تمرکز نکنند. تمرکز بر کیفیت باید در اولویت باشد.

اگر محتوای باکیفیت آنها هنوز با رتبه‌بندی بهتر پاداش نگرفته است، ناشران چه باید بکنند؟
ناشرانی که از کیفیت محتوای خود مطمئن هستند، تشویق می‌شوند که آن را ثابت نگه دارند و آن را ادامه دهند، زیرا الگوریتم‌های Google هنوز در حال اصلاح هستند.

پست را در لینکدین بخوانید.

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Cast Of Thousands

Source link