راهنمای گام به گام رشد یک استارتاپ بوت استرپ B2B: تاکتیک های واقعی (نه استراتژی ها)

هنگام ساخت یک استارت آپ بوت استرپ، ایده اصلی این است که پول درآورید و سریع پیشرفت کنید.

در طول سال‌ها، چیزهایی را پیدا کردم که ساختن آنها آسان‌تر و برخی سخت‌تر بود.

امروز می خواهم به شما نشان دهم که چگونه یک استارت آپ بوت استرپ را رشد دهید.

این فرمول مزایا و معایبی دارد، اما من را تحمل کنید.

این فرمول دقیقی است که من برای خودم پیاده می کنم ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی – اکنون پستیز.

پیش نیازها

همه استارت آپ ها یکسان ایجاد نمی شوند. من وارد جزئیات نمی شوم تا به شما بگویم خوب یا بد هستند. من پیشینه ای می دهم.

تفاوت زیادی بین راه اندازی با پشتیبان VC و راه اندازی بوت استرپ وجود دارد.

تفاوت اصلی این است که هنگام بحث در مورد VCها، باید چیز جدیدی ایجاد کنید، یک بازار وسیع، یک دسته بندی جدید و آموزش زیادی ایجاد کنید.

من برای شرکتی به نام نوو کار می کردم. وقتی شروع کردیم، تعداد بازیکنان کمی بود و حجم جستجو تقریباً صفر بود. بیرون راندن خودمان سخت بود زیرا مردم حتی نمی‌دانستند چرا به ابزار ما نیاز دارند.

این با یک شرکت بوت استرپ مقایسه می شود، جایی که شما یک محصول موجود (مخاطبان موجود) را می گیرید و چیز بهتر و بهبود یافته ای را به آنها می فروشید.

به عنوان مثال، Postiz. ابزارهای زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی زیادی وجود دارد، اما من هوش مصنوعی و ویژگی‌های جدیدی را اضافه کردم که سایر شرکت‌ها هنوز باید آن‌ها را دریافت کنند.

دریافت سریع تعداد زیادی از کاربران

جذب کاربران زیاد…

Source link