راهنمای کامل بازاریابی آنلاین برای مشاغل

عکس پروفایل نویسنده

@roddiyguyرودریک میکسسون

من یک وبلاگ نویس از می سی سیاگا ، تورنتو ، کانادا هستم.

بازاریابی دیجیتال به ابزارها و تکنیک هایی گفته می شود که برای بازاریابی از طریق دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. این در درجه اول به معنای تلاش های بازاریابی آنلاین است که از طریق اینترنت انجام می شود. این شامل استفاده از وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو است. این همچنین به وبلاگ ها ، فیلم ها ، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر کانال های موجود برای درخواست یا جذب مشتری گسترش می یابد.

بازاریابی سنتی برای دهه ها عادی بود. این ارتباط اغلب ساکن و یک طرفه بود. مشتریان نمی توانند با عناصر ثابت مانند بیلبوردها و تبلیغات چاپی ارتباط برقرار کنند. آنها فقط می توانند ارتباطات را دریافت کنند.

از طرف دیگر بازاریابی دیجیتال امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین تجارت و مشتریان بالقوه یا موجود را فراهم می کند. مدت زمان صفحه نمایش برای بسیاری از افراد در انواع دستگاه ها زیاد است. بازاریابی دیجیتال باید از این واقعیت بهره مند شود. این می تواند محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت تبلیغ کند. بنابراین ، مشاغل می توانند اطمینان حاصل کنند که بیشتر تلاش های بازاریابی مشتریانی را در مکانهایی که بیشتر وقت خود را می گذرانند ، هدف قرار می دهند.

یک رویکرد جامع بازاریابی دیجیتال همراه با بازاریابی سنتی منجر به افزایش مزایای تجاری می شود. بازاریابی دیجیتال خوب شامل ترکیبی از تبلیغات آنلاین ، جستجوگرها ، جستجو …