راهنمای خریدار DSPM: عوامل کلیدی که باید در نظر گرفته شوند

جرایم سایبری با سرعت در حال افزایش است. برای قرار دادن همه چیز در چشم انداز، توسط 2025پیش بینی می شود که هزینه جرایم سایبری سالانه به 10.5 تریلیون دلار برسد. آمارهایی مانند این نیاز قابل توجهی برای ارتقای وضعیت امنیت داده ها در سازمان ها در سراسر جهان دارند.

با این حال، موانع متعددی بر اتخاذ یک چارچوب امنیتی قوی داده‌ها تأثیر می‌گذارد، مانند پیچیدگی‌های چند ابری، قوانین داده‌ها و هوش مصنوعی، و توانایی‌های محدود شناسایی و پاسخ داده‌های موجود، پیشگیری از از دست دادن داده‌ها و ابزارهای مشابه.

مدیریت وضعیت امنیت داده (DSPM) یک رشته حیاتی است که تمرکز یک سازمان را از یک رویکرد اولیه زیرساخت به یک رویکرد داده اول برای امنیت سایبری تبدیل می کند.

این وبلاگ در مورد DSPM و قابلیت ها و عوامل کلیدی که باید هنگام خرید راه حلی برای نیازهای امنیت داده خود در نظر بگیرید، بحث می کند.

مدیریت وضعیت امنیت داده (DSPM) چیست؟

DSPM مخفف عبارت Data Security Posture Management است. گارتنر چند سال پیش در گزارش Hype Cycle خود اصطلاح DSPM را ابداع کرد. گارتنر بر نیاز به اقدامات یا رویکردهای امنیتی پیشرفته برای کمک به جلوگیری از موارد فزاینده نقض داده ها و غلبه بر پیچیدگی های چند ابری که منجر به این نقض ها می شود، تأکید کرد.

همانطور که قبلا ذکر شد، DSPM یک رویکرد داده محور برای امنیت داده است، خواه…

Source link