راهنمای اساسی برای الگوهای رابط کاربر Onboarding کاربر

عکس پروفایل نویسنده

یک نقل قول از تجربه کاربر محبوب وجود دارد: “رابط کاربر مانند یک شوخی است. اگر مجبور باشید آن را توضیح دهید ، چندان خوب نیست. ” این گفته در عین هوشمندانه بودن ، از واقعیت دور است.

ما توافق می کنیم که رابط های کاربر نباید پیچیده باشند. از طرف دیگر ، شما نمی توانید انتظار داشته باشید که کاربر جدید بدون هیچ جهت واسط ، یک رابط کاربری جدید را درک کند. آنجاست که جریانهای پردازشی کاربر وارد عمل می شوند.

این برای کاربران موجود که به راهنمایی برای درک یک رابط به روز شده یا یک ویژگی جدید نیاز دارند نیز صادق است.

در این مقاله ، ما در مورد UI های پردازنده بحث خواهیم کرد که به کاربران جدید و کاربران موجود کمک می کند تا ویژگی ها را درک کنند – شکستن افسانه در همان زمان که پردازنده کاربر با اولین تجربه آغاز می شود و به پایان می رسد.

ما در مورد الگوهای UI مانند نکات راهنما ، نقاط داغ ، مودال ها و غیره بحث خواهیم کرد که ریشه در انواع خاصی از شرایط پنجره “popup” دارند و در مکالمه وب به طور کلی به جای هم استفاده می شوند.

هر یک از آنها اهداف مشترکی را ارائه می دهند:

  • کمک متنی: نکات و پشتیبانی مفیدی را در زمینه محصول خود ارائه دهید.
  • اعلامیه ویژگی جدید: بدون اینکه جریان کار کاربر را قطع کنید ، به یک ویژگی جدید توجه کنید.
  • تأثیر بر رفتار کاربر: برای کاوش ، یادگیری یا اقدام به آرامی به کاربران رجوع کنید.

در صورت استفاده صحیح ، می توانند بسیار جذاب باشند …