رابط Google Ads مشکل شرایط جستجوی «سایر» را توضیح می‌دهد

یک تبلیغ‌کننده اخیراً از جینی ماروین، رابط Google Ads، در مورد مشکلی در مورد مشاهده درصد بالایی از هزینه‌های تبلیغات و تبدیل‌ها در زیر عبارات جستجوی «سایر» سؤال کرد.

پرس و جو در مورد ناهنجاری های هزینه تبلیغات

تبلیغ‌کننده توضیح داد که برای کمپینی که از همه کلمات کلیدی مطابقت دقیق استفاده می‌کند، 80 درصد از هزینه‌های تبلیغات و 90 درصد تبدیل‌ها به عبارات جستجوی «سایر» نسبت داده می‌شود. مشتری آنها گفت که این تبدیل ها به نظر کیفیت پایینی دارند و ایده آل نیستند.

آستانه حریم خصوصی Google در Play

در پاسخ، ماروین توضیح داد که عبارت‌های جستجویی که آستانه حریم خصوصی تعیین‌شده توسط Google Ads را برآورده نمی‌کنند، در دسته عبارات جستجوی «سایر» جمع‌آوری می‌شوند.

او استفاده از Search Terms Insights را در صفحه Insights توصیه کرد، که دسته‌های پرس و جو را برای درک بهتر عملکرد تجزیه و تحلیل می‌کند.

«پرسش‌هایی که آستانه حریم خصوصی ما را برآورده نمی‌کنند، در خط عبارات جستجوی «سایر» جمع‌آوری می‌شوند. با این حال، اصطلاحات جستجو Insights (در صفحه Insights) می‌تواند برای درک بهتر مضامین/دسته‌های پرس و جو مفید باشد. گروه‌بندی‌های دسته‌بندی همه عبارات جستجو را در نظر می‌گیرند، از جمله آن‌هایی که به دلایل حفظ حریم خصوصی در گزارش عبارت‌های جستجو گنجانده نشده‌اند.

همانطور که ماروین اشاره کرد، Search Terms Insights تمام عبارات جستجو، از جمله مواردی که از گزارش عبارات جستجوی استاندارد خارج شده‌اند، به دلایل حفظ حریم خصوصی در نظر می‌گیرد. ابزار، اصطلاحات را بر اساس هدف و ویژگی‌ها گروه‌بندی می‌کند تا معیارهایی را برای هر دسته و زیررده ارائه کند.

بینش های جدید برای بهینه سازی کمپین

همانطور که در صفحه پشتیبانی Google که ماروین پیوند داده است توضیح داده شده است، Search Terms Insights به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند بفهمند که مشتریان چگونه کسب‌وکار خود را در Google جستجو می‌کنند و با آن درگیر می‌شوند.

گروه‌بندی‌های خودکار معیارهای کلیدی را ارائه می‌کنند بدون اینکه تبلیغ‌کنندگان را ملزم به بررسی عبارات فردی کنند که برخی از آنها خصوصی هستند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند در هر زمانی پس از مارس 2023، با تغییر به محدوده‌های تاریخ سفارشی، اطلاعات آماری عبارت‌های جستجو را مشاهده و دانلود کنند. دانلودها شامل معیارهای جمع‌آوری شده برای دسته‌ها و داده‌های دقیق‌تر در زیر شاخه‌ها هستند.

دسترسی و استفاده از Insights اصطلاحات جستجو

شرایط جستجو Insights در بازدیدهای حساب و کمپین قابل دسترسی است. این قابلیت اخیراً اضافه شده در Google Ads API با جستجو، حداکثر عملکرد، خرید و سایر انواع کمپین کار می کند.

بینش‌های جدید داده‌های جامعی را در مورد همه عبارات جستجو، حتی موارد خصوصی، در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد. تفکیک دقیق موضوعات جستجو، موضوعات فرعی و معیارهای کلیدی را ارائه می دهد.

با داده‌هایی که به‌طور مرتب به‌روزرسانی می‌شوند، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هدف‌گذاری و خلاقیت کمپین را برای همسویی با علایق در حال تغییر اصلاح کنند.

به طور خلاصه

هدف راهنمایی ماروین کمک به تبلیغ‌کنندگان است تا از Insights Search Terms Insights استفاده کنند تا عبارات جستجوی مبهم «سایر» را که ممکن است در داده‌های کمپین خود ببینند بهتر درک کنند.

تبلیغ‌کنندگانی که با تبدیل‌های منتسب به اصطلاحات «سایر» مشکل دارند، می‌توانند گروه‌بندی‌های دسته‌بندی ابزار را تجزیه و تحلیل کنند تا عملکرد کمپین را بهتر درک کنند.


تصویر ویژه: Piotr Swat/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور