به عنوان رئیس شرکت بهینه سازی موتور جستجوی محبوب SEO National و یک سخنران بین المللی در مورد موضوع SEO ، دیمون برتون از این سؤال زیاد پرسیده می شود: “چگونه می توانم محتوا را بنویسم که در Google رتبه بالایی خواهد داشت؟”
انواع مختلفی از ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو ، نرم افزار نوشتن کپی و چکرهای دیجیتال برای کمک به نویسندگان کپی برداری محتوای خود و پیش بینی موفقیت آن وجود دارد – در واقع بسیاری از آنها می توانند بسیار زیاد باشند.
وی گفت: “داشتن گزینه ها خوب است ، اما ابزارهای زیادی در آنجا وجود دارند که جنبه های مختلف محتوا را تجزیه و تحلیل می کنند. مردم نمی دانند چه چیزی یا چگونه می توان اندازه گیری کرد ، و برخی از این ابزارها با یکدیگر متناقض هستند. “
برای ساده کردن سردرگمی و رسیدن به قلب آنچه به نظر می رسد گوگل واقعاً از محتوا می خواهد ، برتون یک راه اندازی کرد
از آنجا که Google در مورد الگوریتم های رتبه بندی خود مخفی است ، برتون به عقب کار کرد. وی با صدها پرسشنامه موتور جستجو شروع به کار کرد و بالاترین رتبه پاسخهای را که در Google به نتایج برتر تبدیل شد ، تجزیه و تحلیل کرد.
تیم برتون در SEO National سپس از 9 معیار مختلف برای تجزیه و تحلیل ویژگی های مختلف محتوا مانند خوانایی ، نحو ، کلمه …