نویسنده:
(1) J. Walker Orr ، مهندسی برق و علوم کامپیوتر ، دانشگاه جورج فاکس ، نیوبرگ ، OR ، 97132 ، ایالات متحده ([email protected]).
جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 بررسی ادبیات
3 رویکرد
3.1 ساختار مشکل و داربست پویا
3.2 ارزیابی غیررسمی و بازخورد
3.3 برنامه نویسی جفت
3.4 ساختار دوره
4 بحث
5 نتیجه گیری
6 تأیید و منابع
چکیده
این مطالعه با ترکیب آن با برنامه نویسی جفت ، سازگاری استودیوی حل مسئله با آموزش علوم کامپیوتر را بررسی می کند. برنامه نویسی جفت یک روش مهندسی نرم افزار در صنعت است ، اما نتایج مختلط را در کلاس مشاهده کرده است. تحقیقات اخیر نشان می دهد که برنامه نویسی جفت نوید و پتانسیل دارد که یک ابزار آموزشی مؤثر باشد ، اما آنچه طراحی و اجرای آموزش خوب برای برنامه نویسی جفت در کلاس را تشکیل می دهد ، مشخص نیست. ما با تطبیق استودیوی حل مسئله (PSS) ، یک تعلیم و تربیت ، یک آموزش و پرورش ، یک آموزش و پرورش ، یک چارچوب برای طراحی آموزشی برای برنامه نویسی جفت را تهیه کردیم. PSS شامل تیم هایی از دانش آموزان است که با بازخورد در زمان واقعی که توسط مربی داده می شود ، مشکلات باز را حل می کنند. نکته قابل توجه ، PSS از مشکلات مشکل قابل تنظیم برای نگه داشتن دانش آموزان در تمام سطوح درگیر و عملکرد در منطقه …