دولت ایالات متحده: Google دارای قدرت انحصاری در بازار خدمات جستجوی عمومی ایالات متحده است

ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 16 از 37 می باشد.

الف. گوگل در بازار خدمات جستجوی عمومی ایالات متحده قدرت انحصاری دارد

1. سهم بازار بالا و بادوام گوگل در خدمات جستجوی عمومی

522. در سال 2020، سهم گوگل برای خدمات جستجوی عمومی در ایالات متحده 89٪ بود. Tr. 4761:4-24 (Whinston (Pls. Expert)) (بحث در مورد UPXD102 در 47). سه رقیب بسیار کوچکتر گوگل باقیمانده بازار خدمات جستجوی عمومی در ایالات متحده را تشکیل می دهند: بینگ مایکروسافت (تقریباً 5.5٪)، یاهو (2.2٪) و DuckDuckGo (2٪). Tr. 4761:4-24 (Whinston (Pls. Expert)) (بحث در مورد UPXD102 در 47)؛ Tr. 8922: 3-5 (اسرائیل (معرفی متخصص)) (توافق). Tr. 3488:3–20 (نادلا (مایکروسافت)) (بینگ یک پخش کننده بسیار بسیار کم سهم است)؛ Tr. 2136:6-12 (Weinberg (DuckDuckGo)) (سهم DuckDuckGo در بازار ایالات متحده را “دو و نیم درصد” تخمین می زند). UPXD102 در 47.

شکل 6: سهام بازار خدمات جستجوی عمومی شکل 6: سهام بازار خدمات جستجوی عمومی

523. پروفسور وینستون این محاسبات سهم بازار را با تکیه بر داده های دوره معمولی گوگل و مایکروسافت و افزایش آن با داده های StatCounter تهیه کرد. Tr. 4761:16-24 (وینستون (Pls. Expert)). StatCounter یک شخص ثالث مستقل است…

Source link