دستیابی به قابلیت اطمینان خدمات بهینه: بینش در مورد اهداف سطح خدمات (SLOs)

سلام! نام من دانیل است و امروز می‌خواهم نظراتی در مورد قابلیت اطمینان به اشتراک بگذارم. من مطمئن هستم که همه شما می دانید قابلیت اطمینان به چه معناست، اما من می خواهم بر یک زاویه خاص تأکید کنم – قابلیت اطمینان از دیدگاه کاربران نهایی. من همچنین مطمئن هستم که بسیاری از شما با چالش اولویت بندی بین ویژگی های جدید ناشی از نیازهای تجاری و برتری فنی ناشی از مهندسین مواجه شده اید. بنابراین، آیا SLO ها می توانند به ما در مقابله با هر دوی این چالش ها کمک کنند؟

قبل از غواصی، اجازه دهید کمی در مورد خودم و اینکه چرا اینقدر به این موضوع علاقه دارم به اشتراک بگذارم. من در حال حاضر یک مدیر مهندسی در Teya هستم، یک استارت آپ فین تک که ماموریتش توانمندسازی مشاغل کوچک در سراسر اروپا با بهترین پلتفرم مالی است. من از تیم‌های باطنی در سمت کسب و کار پشتیبانی می‌کنم، جایی که، همانطور که انتظار دارید، قابلیت اطمینان بسیار مهم است. قبل از Teya، من در متا (فیسبوک سابق) کار می‌کردم، جایی که از تیم‌های پشتیبان پشتیبانی می‌کردم، زیرا ما آماده راه‌اندازی یک پلتفرم تجارت الکترونیک جدید در خانواده برنامه‌ها بودیم. اطمینان از اینکه همه چیز مطابق با بالاترین استاندارد برای راه اندازی باشد، تمرکز اصلی بود، و اینجاست که اشتیاق من برای قابلیت اطمینان واقعاً توسعه یافته است.

اکنون، بیایید به موضوع برگردیم، و من می خواهم با پوشش اصطلاحات کلیدی شروع کنم.

اصطلاحات کلیدی

  • قابلیت اطمینان: توانایی سیستم برای عملکرد به عنوان…

Source link