دستورالعمل های آینده برای بهره برداری از تعصبات رفتاری در بازی ها

نویسندگان:

(1) Avrim Blum، موسسه فناوری تویوتا در شیکاگو، IL، ایالات متحده آمریکا.

(2) ملیسا دوتز، موسسه فناوری تویوتا در شیکاگو، IL، ایالات متحده آمریکا.

چکیده و 1 مقدمه

2 تنظیم و 2.1 مدل های مخالفان مغرضانه رفتاری

3 مقدمات و شهود

4.1 Myopic Best Responder و 4.2 Gambler’s Fallacy Opponent

4.3 برنده ماندن، باخت و شیفت مخالف

4.4 حریف پیرو رهبر و 4.5 بالاترین میانگین بازده حریف

5 تعمیم دادن

5.1 سایر راهبردهای مبتنی بر رفتار

5.2 بهره برداری از یک استراتژی ناشناخته از مجموعه ای از استراتژی های شناخته شده

6 کار آینده و مراجع

یک ضمیمه

الف.1 نوع برد-بمان باخت-شیفت: کراوات-بمان

الف.2 نوع پیروی از رهبر: تاریخچه محدود

الف.3 مرزهای اشتباه بیضی

A.4 بالاترین میانگین بازده حریف

6. کار آینده

در کار آینده، جالب خواهد بود که بیشتر مشخص شود از کدام استراتژی‌های رفتاری جانبدارانه می‌توان برای برنده شدن تقریباً در هر دور بدون مشاهده بازده استفاده کرد. در این راستا، یک گام واضح بعدی، کشف قابلیت بهره‌برداری از استراتژی‌های احتمالی با انگیزه رفتاری است. در شرایط احتمالی ممکن است حتی در بیشتر مواقع برنده شدن امکان پذیر نباشد. برای مثال، استراتژی‌های احتمالی می‌توانند پشیمانی را به حداقل برسانند، در این صورت بهترین چیزی که می‌توانیم امیدوار باشیم که به آن دست یابیم، حداقل مقدار …

Source link