در مورد NFT ها – ایجاد جوامع و آگاهی از برند

تصویر
عکس پروفایل Olga Filatova Hacker Noon

@افیلاتووااولگا فیلاتووا

همیار موسس Forbes و بنیانگذار COO FLASHBACK موزه CryptoArt

سه حرف – NFT – که طی چند ماه گذشته در سراسر رسانه ها به صدا در آمده است برای اکثر مردم معنی ندارد. برای کسانی که به نوعی با دنیای هنر در ارتباط هستند ، این یک فناوری جدید است که به بسیاری از نام های جدید اجازه داده است بیانیه ای در بازار ارائه دهند و چندین معامله چند میلیون دلاری انجام شود. فقط کسانی که مدتهاست با فناوریهای بالا کار می کنند می فهمند که این یک هیاهوی دیگر نیست ، نه چندان متغیر است مرحله جدیدی در روند تحول دیجیتال که در زندگی ما اتفاق می افتد

این فناوری به ساده سازی چنین تحولی کمک می کند و امنیت آن را تضمین می کند ، زیرا بیشتر چیزهایی که ما در اختیار داریم دیگر تجسم فیزیکی ندارند – اعم از اشتراک در سرویس پخش جریانی ، بلیط جشنواره های موسیقی یا حتی اسناد پزشکی

برخی از زمینه ها

NFT ها، یا نشانه های غیرقابل سرخ شدن، یک رکورد منحصر به فرد در مورد بلاکچین است که به عنوان یک گواهی دیجیتال از یک شی منحصر به فرد ، دیجیتال یا اتصال به یک مورد در دنیای واقعی عمل می کند.

اجازه دهید ما در این مفهوم فرو برویم. آ بلاکچین یک پایگاه داده است ، یک دفتر دیجیتال معمولی است ، اما یک پایگاه غیرمتمرکز است که معرفی هر گونه تغییر در این پایگاه داده را به برخی از مرجع مرکزی محدود می کند ، بنابراین …