در طراحی یک بازی رومیزی به من کمک کنید – قسمت 5

برای مشاهده تصاویر و جزئیات کامل ویدیوی بالا را تماشا کنید. خلاصه در زیر آمده است.

هی، متیو است.

بنابراین، من برگشتم. اکنون در قسمت پنجم هستیم. اگر می‌خواهید به قسمت‌های 1،2،3 یا 4 برسید، آن‌ها را اینجا پیدا کنید.

در این به‌روزرسانی، پیشرفتی را که در پروژه طراحی بازی‌ام انجام داده‌ام، که بر آموزش مهارت‌های مالی شخصی و مدیریت زندگی به شیوه‌ای جذاب و آموزشی متمرکز است، به اشتراک می‌گذارم. با گذشت زمان، من برای ساده سازی اجزا و مکانیک بازی با حفظ عمق و تعامل کار کرده ام.

یکی از تغییرات کلیدی که انجام دادم کاهش تعداد اجزا است. در ابتدا، من چندین نوع کارت داشتم و مخفف جنبه‌های مختلف بازی، مانند دسته‌های شغلی، تحصیلات و اقتصاد بود. از طریق تکرار، متوجه شدم که بسیاری از این موارد غیر ضروری یا بیش از حد پیچیده بودند. به عنوان مثال، به جای اجزای جداگانه برای شاخص‌های اقتصادی مانند رشد و تورم، من آنها را در یک کارت واحد ترکیب کرده‌ام که شرایط کلی اقتصادی را منعکس می‌کند و گیم‌پلی بازی را روان و درهم‌تر نگه می‌دارد.

من همچنین مدیریت دسته های شغلی و درآمد را ساده کرده ام. بازیکنان می‌توانند از میان دسته‌های شغلی گسترده‌تر به جای نقش‌های خاص انتخاب کنند، که به انعطاف‌پذیری بیشتری اجازه می‌دهد و تعداد اجزای مورد نیاز را کاهش می‌دهد. به همین ترتیب، عناصر دیگری مانند مسکن، تغذیه، و رفت و آمد…

Source link