در طراحی برای دسترسی و قابلیت استفاده در طی یک بیماری همه گیر

عکس پروفایل جولیا هینتز هکر ظهر

@جولیاهینتزجولیا هینتز

جولیا هینتز طراح اصلی شرکت فناوری Xayn (xayn.com) است. وی دارای مدرک طراحی رسانه است.

محدودیت های اجتماعی همه گیر ، کار توسعه دهندگان وب سایت و برنامه ها – و طراحان تجربه کاربر (UX) – را دشوارتر کرده است.

با پیشرفت 2021 ، طراحان راهی دشوار در جهت دریافت بازخورد قابل استفاده از مصرف کنندگان خواهند داشت تا اطمینان حاصل کنند که وب سایت ها و برنامه ها نه تنها در حد نیازهای کاربران و روند صنعت هستند بلکه از دسترسی واقعی وب سایت ها نیز اطمینان حاصل می کنند.

قابلیت دسترسی کلمه سال 2021 است

دسترسی به یک روند اساسی تبدیل شده است که ناشی از نیاز مشتریانی است که وقت بیشتری را صرف دستگاه های تلفن همراه خود می کنند. در حقیقت ، بیش از نیمی از زمان صرف شده در اینترنت صرف دستگاه های تلفن همراه می شود.

برای وب سایت ها ، اولین فکر موبایل باعث شده است که طراحان UX تمام اطلاعات اصلی را در یک صفحه قرار دهند تا کاربران به سادگی پیمایش کنند.

کاربران نمی خواهند چندین صفحه فرعی را کلیک کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند.

این امر به ویژه برای کاربران تلفن همراه که ترجیح می دهند هنگام پیمایش در دستگاههای خود فقط از یک دست استفاده کنند بسیار مهم است.

روند دسترسی فراتر از ساده سازی پیمایش است. برای کاربران دارای معلولیت بینایی و کاربران مسن با مشکلات بینایی مربوط به سن ، طراحان UX …

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>