درک خطرات حریم خصوصی سیستم های تبلیغاتی محبوب موتورهای جستجو: کار مرتبط

:::info این مقاله در arxiv تحت مجوز CC0 1.0 DEED موجود است.

نویسندگان:

(1) Salim Chouaki، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.

(2) Oana Goga، LIX، CNRS، Inria، Ecole Polytechnique، Institut Polytechnique de Paris.

(3) حامد حدادی، امپریال کالج لندن، نرم افزار Brave;

(4) پیتر اسنایدر، نرم افزار شجاع.

:::

  • چکیده و مقدمه
  • زمینه
  • روش اندازه گیری
  • نتایج
  • محدودیت ها
  • کار مرتبط
  • نتیجه گیری، قدردانی و مراجع
  • ضمیمه

6 کار مرتبط

موتورهای جستجو و ردیابی آنلاین توجه تحقیقاتی زیادی را به خود جلب کردند. ما مطالعات نزدیک به کار خود را بررسی می کنیم.

\
موتورهای جستجو. خط اول کار اندازه گیری می کند که تا چه حد می توانیم شخصی سازی را در نتایج موتورهای جستجو مشاهده کنیم [23, 34] و تبلیغات [22]. به عنوان مثال، Hannak و همکاران. [23] روشی برای اندازه‌گیری شخصی‌سازی در نتایج جستجو ایجاد کرده‌اند، آن را برای Bing، Google و DuckDuckGo اعمال کرده‌اند و دریافته‌اند که نتایج Bing شخصی‌تر از نتایج Google هستند، در حالی که هیچ شخصی‌سازی برای DuckDuckGo متوجه نشده‌اند. خط دوم کار بر راه حل هایی برای محافظت از حریم خصوصی کاربران در برابر موتورهای جستجو و جلوگیری از نمایه سازی وب متمرکز شده است. کاستلا-روکا و همکاران [12] یک پروتکل محاسباتی کارآمد ارائه کرده است که تحریف شده ای را ارائه می دهد…