نویسندگان:
(1) کلاوین آلمیدا، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-ریو)، ریودوژانیرو، برزیل؛
(2) مارکوس کالینوفسکی، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-Rio)، ریودوژانیرو، برزیل؛
(3) Anderson Uchoa، دانشگاه فدرال Ceara (UFC)، Itapaje، برزیل.
(4) برونو فیجو، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-Rio)، ریودوژانیرو، برزیل.
جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2. پیشینه و کارهای مرتبط
3. نقشه برداری سیستماتیک
4. نتایج نقشه برداری سیستماتیک
5. گروه تمرکز: درک توسعهدهنده در مورد اثرات منفی عناصر طراحی بازی
6. محدودیت ها
7. سخنان پایانی، قدردانی ها و مراجع
چکیده
زمینه: در حالی که اکثر تحقیقات اثرات مثبت گیمیفیکیشن را نشان میدهند، تمرکز بر اثرات نامطلوب آن به طور قابل توجهی کمتر است و درک بیشتر این اثرات مورد نیاز است. هدف: ارائه یک نمای کلی در مورد تحقیقات گزارش اثرات منفی عناصر طراحی بازی و ارائه بینشی در مورد آگاهی توسعه دهندگان از این اثرات و نحوه در نظر گرفتن آنها در عمل. روش: ما یک مطالعه نقشهبرداری سیستماتیک از اثرات منفی عناصر طراحی بازی بر سیستمهای آموزشی/یادگیری انجام دادیم. ما همچنین یک بحث گروهی متمرکز با توسعه دهندگان یک گیمیفی شده برگزار کردیم.