درس های مارکینگ و بازاریابی دیجیتال برای یادگیری از NBA

عکس پروفایل ظهر Faizan Raza Hacker

@faizan4itفیزان رازا

من عاشق نویسندگان HN ، انتشار و صحبت بی وقفه در مورد AI ، Tech ، Startup ، Blockchain و غیره هستم.

اکنون ، NBA یکی از سریعترین لیگهای ورزشی در ایالات متحده است. آنها در حال کار بر روی رتبه بندی بازی های پخش شده هستند و در حال حاضر ، رتبه NBA نسبت به جلسه قبل 32٪ افزایش یافته است. مدیریت NBA تصمیم به اجرای یک کمپین بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان گرفت زمان مناسب NBA برای گسترش آگاهی و حمایت مالی از برند در کانال های رسانه های اجتماعی است. NBA حضور گسترده دیجیتال دارد و تعداد زیادی از دنبال کنندگان را در بین کانال های مختلف اجتماعی مانند فیس بوک (36.8 میلیون) ، توییتر (27.5 میلیون) ، (33.1 میلیون) ، Reddit و غیره دنبال می کند.

مارک تجاری برتر

NBA دائماً روش هایی را پیدا می کند که مورد توجه قرار گیرند. آنها راههایی برای برجسته و مرتبط ماندن پیدا می کنند ، حتی اگر این به معنای انجام این کار از طریق بازیکنان آنها باشد. بازیکنان مشهور NBA در طول این سالها بیش از حد نام تجاری خود را برند کرده اند که ستاره سابق مانند Micheal Jordan نیز به همین ترتیب اتفاق افتاده است تا خودش را مجاز به فیلم ها کند. Draymond سازگار با محیط زیست در بسیاری از تبلیغات (خنده دار) ظاهر شد.

چنین خود بازاریابی به NBA به عنوان یک نام تجاری کمک می کند زیرا با امضای توصیه های قابل توجه با نام های تجاری قابل توجه ، عملکرد آن در جهت هدف معمول مارک تجاری …