درآمدزایی iOS در مقابل اندروید: چرا درک نکردن تفاوت ها می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند

پیمایش در چشم انداز برنامه تلفن همراه کار آسانی نیست. حتی اگر تا پایان سال 2024، انتظار می رود برنامه های تلفن همراه تولید شوند بیش از 935 میلیارد دلار درآمد داشته است، برخی از مطالعات نشان می دهد که تا 99.5 درصد از برنامه های مصرف کننده با شکست مواجه می شوند، و این به ویژه در جایگاه های بیش از حد رقابتی مانند کتاب های صوتی صادق است.

با این اوصاف، در دنیای امروز، تنها به ساخت یک اپلیکیشن به صورت کلی نیست، بلکه انتخاب پلتفرم مناسب برای انجام این کار بین iOS و اندروید است. این به این معنی است که پایگاه کاربر شما بیشتر در آن قرار دارد.

با توجه به اینکه بسیاری از استارت‌آپ‌ها منابع محدودی دارند و باید تأثیر تلاش‌های توسعه اولیه خود را به حداکثر برسانند، گرفتن این تصمیم به‌ویژه در مرحله اولیه بسیار مهم است. تفاوت بین iOS و Android صرفا سطحی نیست – آنها می توانند اساساً بر موفقیت برنامه شما تأثیر بگذارند.

من شخصاً اخیراً درگیر چنین تصمیمی بودم. ما یک رویکرد چند پلتفرمی را با استفاده از Flutter انتخاب کردیم و ابتدا نسخه اندروید را در اولویت قرار دادیم زیرا تست های بازاریابی در این پلتفرم کمی مقرون به صرفه تر هستند. سپس این بینش ها ما را برای راه اندازی بهتر در iOS تجهیز کردند.

در این مقاله، من بخشی از تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارم و بر اساس آن، برخی از تفاوت‌های کلیدی بین iOS و Android را در اتخاذ استراتژی کسب درآمد توضیح خواهم داد. من باید…

Source link