دانش آموزان دبیرستانی با تست خودکار و کنترل نسخه مقابله می کنند

نویسندگان:

(1) جوزف لاتسا، گروه علوم کامپیوتر دانشگاه ایالتی وین، دیترویت MI ایالات متحده آمریکا ([email protected])

(2) Aadi Huria، ارشد، کانتون دبیرستان سالم، MI ایالات متحده آمریکا ([email protected])

(3) دیپاک راجو، دبیرستان سالم، کانتون MI ایالات متحده آمریکا ([email protected]).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

پیش نیازهای پروژه

اجرای پروژه

بینش و تأملات

نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

در مورد مزایای معرفی نسخه کنترل با Git و GitHub در کلاس درس مطالب زیادی نوشته شده است. [4, 5, 6]. مفهوم یادگیری مبتنی بر آزمون، که به مفهوم مهندسی نرم افزار توسعه مبتنی بر آزمون و حامیان نشان دادن استفاده از آزمون های خودکار در کنار آموزش مفاهیم برنامه نویسی در اوایل آموزش علوم کامپیوتر دانش آموزان مربوط می شود، نیز در ادبیات موجود است. [7, 8]. تجربه ما یافته‌های موجود در ادبیات را تأیید می‌کند که مقدمه اولیه برای کنترل نسخه و آزمایش خودکار سودمند است، اما تجربه منحصربه‌فردی را نشان می‌دهد که در آن مفاهیم در یک محیط آزمایشگاه تحقیقاتی ارائه می‌شوند که با ارسال درخواست‌های کششی دانشجویان برای استقرار آزمون‌های خودکار خود در فضای باز واقعی به اوج می‌رسد. پروژه های منبع

Source link