دادگاه عالی اتحادیه اروپا جریمه ۲.۷ میلیارد دلاری گوگل را تایید کرد

عالی ترین دادگاه اتحادیه اروپا جریمه بی سابقه 2.7 میلیارد دلاری (2.4 میلیارد یورویی) را علیه گوگل به دلیل اقدامات ضدرقابتی مربوط به سرویس خرید آن تایید کرده است.

جزئیات. این جریمه که ابتدا در سال 2017 اعمال شد، امروز توسط دیوان دادگستری اتحادیه اروپا تایید شد.

  • گوگل متهم شد که از خدمات مقایسه قیمت خود در نتایج جستجو حمایت می کند و رقبا را به ضرر خود می رساند.
  • گوگل برای کمک به دور زدن جریمه‌های مشابه احتمالی و درخواست‌ها برای تغییر در سایر انواع نتایج «جستجوی عمودی» مانند نقشه‌ها/محلی، مسافرتی و سایر دسته‌ها از این پرونده درخواست کرد.
  • دادگاه حکم داد که رفتار گوگل «تبعیض‌آمیز» بوده و خارج از محدوده رقابت منصفانه است.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که گوگل قبلاً تغییراتی را برای پیروی از تصمیم سال 2017 ایجاد کرده است، این حکم می‌تواند منجر به تنظیمات بیشتر در نحوه اشتراک‌گذاری داده‌ها، شفافیت الگوریتم و موارد دیگر شود که بر نحوه استراتژی تبلیغ‌کنندگان و هزینه‌کردن بودجه‌شان تأثیر می‌گذارد.

آنچه آنها می گویند:

  • گوگل: “ما از این تصمیم ناامید شدیم… این قضاوت به مجموعه ای بسیار خاص از حقایق مربوط می شود.” آنها سپس با اشاره به اینکه تغییراتی را برای انطباق با تصمیم کمیسیون اروپا در سال 2017 ایجاد کرده اند، ادامه دادند.
  • BEUC (سازمان مصرف‌کنندگان اروپایی): «دادگاه تأیید کرده است که Google نمی‌تواند به‌طور غیرمنصفانه دسترسی مشتریان اروپایی به اطلاعات آنلاین کامل و بی‌طرفانه را ممنوع کند».

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link