داده ها و رنگ آن | HackerNoon

خیلی طولانی نخوانده

دقیقاً مانند روزنامه نگاران داده، رنگرزها وسواس زیادی نسبت به تکرارپذیری دارند. این به دلایل عملی است: اگر بتوانید رنگی را که واقعاً دوست دارید به دست آورید، می خواهید بدانید چگونه دوباره آن را انجام دهید. رنگرزها به دقت عواملی مانند دما، سطح pH، وزن پارچه و ماده رنگ، و نوع پیش‌فرآوری، یا «مرده‌سازی» را که قبل از ریختن پارچه در حمام رنگ انجام می‌شود، بررسی می‌کنند. همه اینها با دقت در مجله رنگرز به همراه نمونه واقعی پارچه به دست آمده ثبت می شود. ممکن است به برخی از خوانندگان یاد شود که سارا کوهن، روزنامه نگار و استاد دانشگاه ایالتی آریزونا آن را دفترچه خاطرات داده می نامد. خبرنگاران در مکان‌هایی مانند آسوشیتدپرس، مرکز یکپارچگی عمومی، و اینجا در The Markup زمانی را صرف ثبت انواع تحلیل‌هایی می‌کنند که امتحان کرده‌اند، چه کار کرده‌اند (و چه چیزی جواب نداده‌اند!)، و چه سوالاتی درباره مجموعه داده‌ها هنوز دارند. .