داده های LinkedIn افزایش مشاغل بازاریابی از راه دور در ایالات متحده را نشان می دهد

گزارش جدیدی از LinkedIn نشان می دهد که افزایش مداوم میزان مشاغل از راه دور موجود برای بازاریابان مستقر در ایالات متحده وجود دارد.

به ویژه ، در 6 ماه گذشته با راحتی بیشتر شرکت ها در کار با تیم های کار در خانه ، نقش های از راه دور برای متخصصان بازاریابی دیجیتال و نویسندگان متن بیشتر تقاضا کردند.

“متخصص سئو” در میان 5 شغل بازاریابی با بیشترین تقاضا برای موقعیت های از راه دور قرار دارد.

محبوبیت کار از راه دور به طور کلی افزایش یافته است ، اما رشد مشاغل بازاریابی از راه دور به ویژه در مقایسه با سایر دسته ها بسیار زیاد است.

از 20 مه ، درصد آگهی های شغلی پرداخت شده در LinkedIn که “کار از راه دور” را ارائه می دهند ، افزایش یافته است 457٪ نسبت به یک سال قبل

برای نقش های بازاریابی ، میزان لیست های شغلی از راه دور افزایش می یابد 177٪ در 6 ماه گذشته

داده های LinkedIn نشان می دهد مشاغل از راه دور متقاضیان بیشتری دارند. گفته می شود از نظر تعداد افراد متقاضی ، دو برابر لیست های معمولی محبوب هستند.

در اینجا موارد بیشتری از گزارش LinkedIn آورده شده است ، از جمله عناوین خاص شغلی که تقاضا در آنها افزایش می یابد.

10 شغل برتر بازاریابی از طریق تقاضا

گزارش LinkedIn این موارد را به عنوان 10 عنوان شغلی برتر بازاریابی ذکر کرده است که از نقطه نظر از راه دور تقاضا افزایش می یابد.

  1. متخصص بازاریابی دیجیتال
  2. کپی رایتر
  3. مدیر بازاریابی دیجیتال
  4. متخصص بهینه سازی موتور جستجو
  5. نویسنده محتوا
  6. مدیر رسانه های اجتماعی
  7. مدیر بازاریابی
  8. خریدار رسانه
  9. متخصص بازاریابی شبکه های اجتماعی
  10. مدیر حساب

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“انقلاب از راه دور” ، همانطور که LinkedIn آن را نامیده می شود ، شامل طیف کاملی از تخصص های بازاریابی است.

تقاضا برای بازاریاب محتوا ، بازاریاب شبکه های اجتماعی ، سئوکاران ، استراتژیست های دیجیتال و موارد دیگر وجود دارد.

جالب اینجاست که افزایش کار از راه دور منجر به کمبود متخصصین بازاریابی برای پر کردن موقعیت های اداری شده است.

بخش بعدی نکات برجسته ای را در گزارش LinkedIn نشان می دهد که در حال حاضر تقاضا برای استعدادهای شخصی بیشتر است.

شهرهایی که بیشترین تقاضا را برای نشانگرها دارند

همانطور که بازاریابان به کار موقعیت های دور خود از هر مکان عادت می کنند ، از این فرصت استفاده می کنند تا از هزینه های بالای زندگی در شهرهای بزرگ فرار کنند.

این امر مربوط به شهرهای بزرگ است که اکنون بیشترین نیاز را به بازاریابان در نقشی دارند که آنها را ملزم به مراجعه به یک دفتر می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

داده های LinkedIn نشان می دهد بیشترین تقاضا در این مناطق مترو است:

  • منطقه شهری نیویورک
  • منطقه خلیج سانفرانسیسکو
  • منطقه شهری لس آنجلس
  • منطقه شیکاگو بزرگتر
  • بوستون بزرگ

همچنین در گزارش LinkedIn داده های مربوط به حقوق بازاریابان ارشد و سطح پایین و اینکه کدام شهرها بیشترین هزینه را در حال حاضر پرداخت می کنند ، آورده شده است.

برای جزئیات کامل به وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر درباره این گزارش

این سومین بخش از مجموعه چهار قسمتی است که گزارش جدید LinkedIn ، “چشم انداز مشاغل بازاریابی” را بررسی می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

قسمت اول و دوم را در زیر بخوانید:

اطلاعات از داده های داخلی LinkedIn تهیه می شوند – براساس کل مشاغل NAMER در عملکرد بازاریابی ذکر شده در LinkedIn از 30 مارس 2020 تا 29 سپتامبر 2020 در مقایسه با 30 سپتامبر 2020 تا 30 مارس 2021.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام یک از مهارتها در بین همه گروهها بسیار با ارزش هستند ، به لیست 15 شغل برتر تقاضا در LinkedIn مراجعه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید