داده های لینکدین نشان می دهد که چه نوع ایمیلی بهترین نتایج را می گیرد

مطالعه لینکدین در مورد InMail، ویژگی پیام‌رسانی برتر وب‌سایت، با هدف کشف انواع پیام‌ها بهترین نتایج را می‌گیرد.

این مطالعه ده‌ها میلیون InMail ارسال شده توسط استخدام‌کنندگان شرکت‌های بزرگ در سراسر جهان را بین ماه مه 2021 تا آوریل 2022 تجزیه و تحلیل کرد.

در این مطالعه، سایت شبکه‌های اجتماعی پنج حوزه را مورد مطالعه قرار داد تا مشخص کند چه نوع پیام‌هایی بیشترین احتمال را برای دریافت پاسخ دارند. در پی پاسخگویی به سوالات زیر بود:

  • پیام های طولانی تر یا کوتاه تر بهتر کار می کنند؟
  • کدام روز از هفته به احتمال زیاد پاسخ دریافت می کند؟
  • آیا پیام های شخصی سازی شده نرخ پاسخگویی بهتری دارند؟
  • آیا «منطبق‌های پیشنهادی» احتمال بیشتری برای پذیرش InMail دارد؟
  • آیا کاندیداهای «باز به کار» احتمال بیشتری برای پاسخ دادن دارند؟

به این نتیجه رسیدند که InMailهایی که به احتمال زیاد در عرض 30 روز پاسخ دریافت می‌کنند شخصی‌سازی شده‌اند، پیام‌های کوتاه‌تری برای کاربران «مطابقات توصیه‌شده» یا «Open to Work» در روزهای دوشنبه ارسال می‌شوند.

پیام‌های کوتاه‌تر از پیام‌های طولانی بهتر عمل می‌کنند

لینکدین دریافت که کوتاه ترین InMails بهترین عملکرد را داشت.

پیام ها زیر 400 کاراکتر انجام 22% بهتر از میانگین، با کاهش اعداد با طولانی شدن پیام.

آنهایی که بین 401 تا 800 کاراکتر دارند، 3 درصد بهتر از میانگین عملکرد داشتند، در حالی که 801 تا 1200 کاراکتر، 6 درصد کمتر از میانگین عملکرد داشتند.

طولانی ترین پیام ها، آنهایی که بیش از 1200 کلمه دارند، بدترین عملکرد را داشتند و 11 درصد کمتر از میانگین جهانی بودند.

با این حال، بیشتر استخدام‌کنندگان پیام‌های طولانی‌تری ارسال می‌کنند، به طوری که 90٪ از تمام InMail‌ها از تعداد 400 کاراکتر بالاتر است.

لینکدین پیشنهاد می‌کند که پیام‌های کوتاه‌تر ممکن است عملکرد بهتری داشته باشند، زیرا کاربران در یک بازار نامزد محور دسترسی بیشتری دریافت می‌کنند.

ایمیل های ارسالی جمعه و شنبه کمترین میزان پاسخ را دریافت می کنند

داده های لینکدین این را فاش کرد روز هفته نقش زیادی نداشت در نرخ پاسخ، تا زمانی که در روز جمعه یا شنبه ارسال نشده باشد.

هر روز در میان 1% از میانگین نرخ پاسخ جهانی کاهش می یابد و دوشنبه ها کمی بهتر از سایرین عمل می کنند.

پاسخ های جمعه 4 درصد کاهش داشت و شنبه 8 درصد کمتر از میانگین بود. با این حال، تنها 2 درصد از پیام ها در روزهای شنبه ارسال شده است.

پیام های شخصی شده پاسخ های بیشتری دریافت می کنند

بر اساس این مطالعه، InMails ارسال شده است به طور جداگانه تقریبا انجام شد 15% بهتر از آنهایی که به صورت عمده ارسال می شوند.

این روند از اصول کلی بازاریابی ایمیلی پیروی می کند، که شخصی سازی پیام را به عنوان تاکتیک شماره 1 برای بهبود نرخ تعامل شناسایی می کند.

“کاندیداهای پیشنهادی” و “باز برای موقعیت های جدید” به احتمال زیاد پاسخ خواهند داد

استخدام‌کنندگانی که از نامزدهای پیشنهادی لینکدین استفاده می‌کنند، می‌توانند 35% این مطالعه نشان داد که احتمال بیشتری دارد که به پیام‌ها پاسخ دهد تا پیام‌هایی که تنها با جستجو یافت می‌شوند. کاندیداها بر اساس مهارت های مرتبط ذکر شده در نمایه کاربر توصیه می شوند.

این مطالعه همچنین نشان داد که استخدام کنندگان بیشترین موفقیت را با نامزدهایی داشتند که نمایه آنها “Open to Work” علامت گذاری شده است. این کاربران 37 درصد بیشتر از سایر نامزدها پاسخ دادند.


منبع: وبلاگ استعدادهای درخشان لینکدین

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock