خلاصه محصول ماه سپتامبر تبلیغات مایکروسافت

Microsoft Advertising چندین به‌روزرسانی را در سپتامبر امسال منتشر کرد که بر اساس پیشرفت‌های اخیر در هوش مصنوعی و رسانه‌های خرده‌فروشی است. به دنبال نکات برجسته ماه آگوست در مورد برنامه‌های تجاری مشترک و بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، این ویژگی‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تبلیغات را کارآمدتر، مرتبط‌تر و در دسترس‌تر کنند.

به روز رسانی های کلیدی:

  • تبلیغات نمایشی و ویدیویی پیشرفته: از این ماه، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به استراتژی‌های جدید مناقصه، گزینه‌های هدف‌گیری، و ردیابی تبدیل برای تبلیغات نمایشی و ویدیویی دسترسی داشته باشند. این ابزارها انعطاف پذیری بیشتری را برای تنظیم تبلیغات در سراسر قیف ارائه می دهند.
  • تبلیغات بومی با لوگو و Call to Action: اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند نشان‌های تجاری و دکمه‌های فراخوان را به تبلیغات بومی اضافه کنند و تعامل را افزایش دهند. گزینه‌ها شامل تماس‌های خودکار برای اقدام یا وارد کردن آنها از Google است.
  • تأیید IAS در همه قالب‌های تبلیغاتی: مایکروسافت اکنون بدون در نظر گرفتن استراتژی پیشنهاد، از تأیید IAS برای قابلیت مشاهده، ایمنی نام تجاری و ترافیک نامعتبر در تبلیغات بومی، نمایشی و ویدیویی پشتیبانی می کند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند URL تگ IAS خود را در پلتفرم یکپارچه کنند.

در دسترس‌تر کردن تلویزیون متصل (CTV)

Microsoft Advertising در حال گسترش پیشنهادات CTV خود است تا این رسانه قدرتمند را برای مشاغل در هر اندازه در دسترس قرار دهد. اکنون تبلیغ کنندگان می توانند:

  • از تبلیغات ویدیویی طولانی تر استفاده کنید: پشتیبانی از تبلیغات ویدیویی 45 و 75 ثانیه‌ای مطابق با قوانین دارویی جدید است و انعطاف‌پذیری خلاقانه‌تری را برای همه صنایع فراهم می‌کند.
  • توصیه های خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی: ابزارهای هوش مصنوعی یکپارچه اکنون به تولید محتوای تبلیغاتی برای CTV، با استفاده از دارایی‌های موجود برای ایجاد تبلیغات آماده ویدیو کمک می‌کنند.

به روز رسانی حداکثر عملکرد

مایکروسافت همچنان به اصلاح نوع کمپین Performance Max خود با به روز رسانی های کلیدی از جمله:

  • پشتیبانی SA360: کمپین های Performance Max وارد شده از Google اکنون به طور کامل پشتیبانی می شوند.
  • جستجوی عبارت Insights: این ویژگی برای همه تبلیغ‌کنندگان، بینش عمیق‌تری درباره عملکرد کمپین ارائه می‌کند.
  • جستجوی تم: اکنون در آزمایشی، این تم ها به بهینه سازی کمپین ها در مرحله یادگیری کمک می کنند.

استراتژی پیشنهادی جدید در دسترس استه. برای کسانی که بر تبدیل‌های با ارزش تمرکز می‌کنند، استراتژی پیشنهاد ارزش حداکثر تبدیل اکنون برای مناقصه نمونه کارها در دسترس است و به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا ارزش کل فروش کمپین‌های خود را به حداکثر برسانند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی‌ها ارزش توجه را دارند زیرا به احتمال زیاد تعامل را افزایش می‌دهند و انعطاف‌پذیری بیشتری در سفارشی‌سازی کمپین ارائه می‌کنند. این به‌روزرسانی‌ها با ابزارهای بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی، دسترسی گسترده‌تر به کانال‌های ممتاز مانند تلویزیون متصل، و ویژگی‌های تأیید پیشرفته، راه‌های بیشتری را برای دستیابی به مخاطبان مناسب، بهینه‌سازی عملکرد و محافظت از برند شما ارائه می‌دهند.

نتیجه نهایی: این به‌روزرسانی‌ها نه تنها قابلیت‌های تبلیغات مایکروسافت را گسترش می‌دهند، بلکه فرآیند را برای تبلیغ‌کنندگان ساده‌تر می‌کنند و دسترسی و جذب مخاطبان را در پلتفرم‌ها و قالب‌های مختلف آسان‌تر می‌کنند.

Source link