خلاصه ای از NLP در صنعت رسانه و ارتباطات

تصویر
عکس پروفایل Gaurav Hacker Noon

@گوراوشارماگوراو

یک نویسنده فنی با Cogito ، که در مورد AI می نویسد. بازیکن بسکتبال ملی. عکاس.

پردازش زبان طبیعی (NLP) تأثیر گسترده ای بر صنعت رسانه و ارتباطات دارد. توانایی ردیابی انتخاب افراد ، فیلتر کردن اطلاعات بی ربط ، سرعت و دقت ، این امر را باعث می شود
فناوری جدا در صنعت.

در این مقاله ، ما نقش NLP در صنعت رسانه را درک خواهیم کرد ، تأثیر آن و چگونگی کمک به پاک کردن مواردی که مانع رشد کلی می شوند.

اما ابتدا نگاهی به اصول می اندازیم.

پردازش زبان طبیعی (NLP) چیست؟

پردازش زبان طبیعی یا NLP یک دستکاری خودکار در زبان طبیعی است. این هست یک شاخه ای از هوش مصنوعی (AI) که به سیستم اجازه می دهد تا راه ارتباطی بلافاصله را بشناسد ، دستکاری کند و به درستی تفسیر کند – عمده در قالب گفتار یا متن.

با پیشرفت فن آوری ها ، حتی ماشین ها می توانند به راحتی زبان انسان را رمزگشایی کرده و وظایف را مطابق با آن انجام دهند.

پیش از این ، “کارتهای پانچ” توسط برنامه نویسان برای برقراری ارتباط با ماشین ها استفاده می شد. در حال حاضر ، این مکان توسط سیری ، الکسا و سایر ماشین ها تسخیر شده است که می توانند روان صحبت کنند.

NLP در صنعت رسانه و ارتباطات

اجرای طبیعی …