خطرات پنهان گیمیفیکیشن اجباری

نویسندگان:

(1) کلاوین آلمیدا، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-ریو)، ریودوژانیرو، برزیل؛

(2) مارکوس کالینوفسکی، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-Rio)، ریودوژانیرو، برزیل؛

(3) Anderson Uchoa، دانشگاه فدرال Ceara (UFC)، Itapaje، برزیل.

(4) برونو فیجو، دانشگاه کاتولیک پاپی ریودوژانیرو (PUC-Rio)، ریودوژانیرو، برزیل.

چکیده و 1 مقدمه

2. پیشینه و کارهای مرتبط و 2.1. گیمیفیکیشن

2.2. عناصر طراحی بازی و 2.3. جلوه های گیمیفیکیشن

2.4. کارهای مرتبط روی اثرات منفی گیمیفیکیشن

3. نقشه برداری سیستماتیک و 3.1. سوالات تحقیق

3.2. استراتژی جستجو و 3.3. معیارهای ورود و خروج

3.4. بکارگیری استراتژی جستجو

3.5. استخراج داده ها

4. نتایج نقشه برداری سیستماتیک

5. گروه تمرکز: درک توسعه‌دهنده در مورد اثرات منفی عناصر طراحی بازی

5.1. زمینه و خصوصیات شرکت کننده

5.2. طراحی گروه متمرکز

5.3. درک توسعه دهندگان از اثرات منفی

5.4. در مورد سودمندی درک شده، سهولت استفاده و قصد پذیرش اثرات منفی نقشه‌برداری شده

5.5. بازخورد شرکت کنندگان

6. محدودیت ها

7. سخنان پایانی

7.1. جهت گیری های تحقیقاتی آینده

قدردانی و مراجع

2.2. عناصر طراحی بازی

عناصر طراحی بازی (GDEs)…

Source link